Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Zobrazené výsledky: 1 až 8 z 8

Téma: Software: DirectX error message:Unknown error

Neregistrovaný

Tazatel: Classman

Znění dotazu: Zdravím,už podle definice dotazu asi tušíte,co mám za problém.Mám Windows7 a nainstaloval jsem si starou hru ProjectIGI,Když chcu hru spustit,obraz tak na půl sekundy problikne,ale následuje šedá obrazovka s tímto upozorněním.Můžete mi poradit,co s tím?děkuji moc,jsem totální laik-D.

Čestný člen Avatar uživatele johny__g
    Registrace
    Sep 2007

Je to jednička? To je hodně stará hra, zkoušel jsi nějaký compatibility mód (win 98 nebo XP)?

Neregistrovaný

Citace Původně odesláno od johny__g Zobrazit příspěvek
    Je to jednička? To je hodně stará hra, zkoušel jsi nějaký compatibility mód (win 98 nebo XP)?
    Zdravím Johny,je to jednička,Compability mod...nezkoušel jsem,vůbec tomu nerozumím,nevím ani jakej a kde to aplikovat.Chtěl jsem zkusit nainstalovat do compu Direct8.1,ale to mi napsalo,že to je balíček pro Wind98 a pod.V složkách té hry je message,ale netuším co a k čemu to je-D.

Neregistrovaný

Citace Původně odesláno od Neregistrovaný Zobrazit příspěvek
    Zdravím Johny,je to jednička,Compability mod...nezkoušel jsem,vůbec tomu nerozumím,nevím ani jakej a kde to aplikovat.Chtěl jsem zkusit nainstalovat do compu Direct8.1,ale to mi napsalo,že to je balíček pro Wind98 a pod.V složkách té hry je message,ale netuším co a k čemu to je-D.
    Jen bych ještě dodal,kámošovi na Vistě to šlape...

Registrace
    Sep 2007

Najdi si soubor kterým se hra spouští, klikni na něj pravým a zbytek už pochopíš z tohoto obrázku. dX 8.1 na win 7 opravdu nedáš.

Neregistrovaný

Citace Původně odesláno od johny__g Zobrazit příspěvek
    Najdi si soubor kterým se hra spouští, klikni na něj pravým a zbytek už pochopíš z tohoto obrázku. dX 8.1 na win 7 opravdu nedáš.