reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Software: DirectX error message:Unknown error

Neregistrovaný (0)|17.9.2010 18:35
Tazatel: Classman

Znění dotazu: Zdravím,už podle definice dotazu asi tušíte,co mám za problém.Mám Windows7 a nainstaloval jsem si starou hru ProjectIGI,Když chcu hru spustit,obraz tak na půl sekundy problikne,ale následuje šedá obrazovka s tímto upozorněním.Můžete mi poradit,co s tím?děkuji moc,jsem totální laik-D.
johny__g (6387)|17.9.2010 18:45
Je to jednička? To je hodně stará hra, zkoušel jsi nějaký compatibility mód (win 98 nebo XP)?
Neregistrovaný (0)|17.9.2010 19:03
[quote=johny__g;403262]Je to jednička? To je hodně stará hra, zkoušel jsi nějaký compatibility mód (win 98 nebo XP)?[/quote]

Zdravím Johny,je to jednička,Compability mod...nezkoušel jsem,vůbec tomu nerozumím,nevím ani jakej a kde to aplikovat.Chtěl jsem zkusit nainstalovat do compu Direct8.1,ale to mi napsalo,že to je balíček pro Wind98 a pod.V složkách té hry je message,ale netuším co a k čemu to je-D.
Neregistrovaný (0)|17.9.2010 19:07
[quote=Neregistrovaný;403270]Zdravím Johny,je to jednička,Compability mod...nezkoušel jsem,vůbec tomu nerozumím,nevím ani jakej a kde to aplikovat.Chtěl jsem zkusit nainstalovat do compu Direct8.1,ale to mi napsalo,že to je balíček pro Wind98 a pod.V složkách té hry je message,ale netuším co a k čemu to je-D.[/quote]

Jen bych ještě dodal,kámošovi na Vistě to šlape...
johny__g (6387)|17.9.2010 19:12
[quote=Neregistrovaný;403270]Zdravím Johny,je to jednička,Compability mod...nezkoušel jsem,vůbec tomu nerozumím,nevím ani jakej a kde to aplikovat.Chtěl jsem zkusit nainstalovat do compu Direct8.1,ale to mi napsalo,že to je balíček pro Wind98 a pod.V složkách té hry je message,ale netuším co a k čemu to je-D.[/quote]