19.9.2010 09:59
husky14Máme tu další rozhovor ze série
Ptáme se za vás
, v němž můžete pokládat otázky přímo vy - čtenáři Světa hardware. Tentokrát je ve znamení společnosti
Samsung
.
Tímto dáváme úvodem prostor, aby se pan Michal Zbijowski , produktový a marketingový manažer (notebooky/netbooky), několika vlastními slovy představil.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
[SIZE="3"]Michal Zbijowski se představuje[/SIZE]
Ve společnosti Samsung pracuji 6 měsíců na pozici Product Marketing Specialist. Dříve jsem zastával pozici Sales Managera ve společnosti Asus. V oblasti IT pracuji již 5 let. U Samsungu jsem zodpovědný za produktové portfolio notebooků a netbooků, uvádění nových produktů a marketingové činnosti s tím spojené.
Ve volných chvílích se rád věnuji cestování a sportu, konkrétněji cyklistice.

Michal Zbijowski, produktový a marketingový manažer - notebooky/netbooky Samsung
O společnosti Samsung
Společnost Samsung Electronics Co., Ltd. je předním světovým výrobcem polovodičů, telekomunikačních zařízení, digitálních médií a technologií určených pro digitální konvergenci. V roce 2007 dosáhla tržeb ve výši 105 miliard amerických dolarů.
Společnost Samsung Electronics zaměstnává zhruba 150 000 pracovníků ve 134 pobočkách v dvaašedesáti zemích po celém světě. Je organizována do dvou základních obchodních divizí: digitální média a komunikační a přídavná zařízení. Značka Samsung Electronics je jednou z nejdynamičtěji rostoucích globálních značek dneška.
Samsung Electronics je předním výrobcem digitálních televizorů, paměťových čipů, mobilních telefonů a TFT-LCD displejů. Více informací naleznete na www.samsung.com
----------------------------------------------------------------------------------------------------
[SIZE="3"]Jak pokládat otázky?[/SIZE]
Po dalších 7 dní můžete psát své otázky (zobrazí se v tomto tématu). Musí být dodržováno pravidlo 1 příspěvek = 1 otázka . Pokud máte otázek více, vytvořte každou zvlášť.
Abyste byli s odpovědí spokojení, bude záležet na:
Příspěvky odbíhající od zaměření rozhovoru nebo porušující pravidla fóra jsou mazány.
Po týdnu bude téma uzamčeno, redakce vybere 10 nejzajímavějších otázek (případně přidá vlastní) a zašle je k zodpovězení. Po obdržení odpovědí je zpracujeme a typicky další pátek rozhovor zveřejníme v magazínu jako nový článek.
Tímto dáváme úvodem prostor, aby se pan Michal Zbijowski , produktový a marketingový manažer (notebooky/netbooky), několika vlastními slovy představil.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
[SIZE="3"]Michal Zbijowski se představuje[/SIZE]
Ve společnosti Samsung pracuji 6 měsíců na pozici Product Marketing Specialist. Dříve jsem zastával pozici Sales Managera ve společnosti Asus. V oblasti IT pracuji již 5 let. U Samsungu jsem zodpovědný za produktové portfolio notebooků a netbooků, uvádění nových produktů a marketingové činnosti s tím spojené.
Ve volných chvílích se rád věnuji cestování a sportu, konkrétněji cyklistice.

Michal Zbijowski, produktový a marketingový manažer - notebooky/netbooky Samsung
O společnosti Samsung
Společnost Samsung Electronics Co., Ltd. je předním světovým výrobcem polovodičů, telekomunikačních zařízení, digitálních médií a technologií určených pro digitální konvergenci. V roce 2007 dosáhla tržeb ve výši 105 miliard amerických dolarů.
Společnost Samsung Electronics zaměstnává zhruba 150 000 pracovníků ve 134 pobočkách v dvaašedesáti zemích po celém světě. Je organizována do dvou základních obchodních divizí: digitální média a komunikační a přídavná zařízení. Značka Samsung Electronics je jednou z nejdynamičtěji rostoucích globálních značek dneška.
Samsung Electronics je předním výrobcem digitálních televizorů, paměťových čipů, mobilních telefonů a TFT-LCD displejů. Více informací naleznete na www.samsung.com
----------------------------------------------------------------------------------------------------
[SIZE="3"]Jak pokládat otázky?[/SIZE]
Po dalších 7 dní můžete psát své otázky (zobrazí se v tomto tématu). Musí být dodržováno pravidlo 1 příspěvek = 1 otázka . Pokud máte otázek více, vytvořte každou zvlášť.
Abyste byli s odpovědí spokojení, bude záležet na:
- co nejpřesnější formulaci otázky a jejím vztahu k zaměření rozhovoru
- zda jde o informaci, kterou lze zveřejnit (v dané době)
- zda jde o informaci, která je k dispozici (otázky týkající se budoucnosti)
Příspěvky odbíhající od zaměření rozhovoru nebo porušující pravidla fóra jsou mazány.
Po týdnu bude téma uzamčeno, redakce vybere 10 nejzajímavějších otázek (případně přidá vlastní) a zašle je k zodpovězení. Po obdržení odpovědí je zpracujeme a typicky další pátek rozhovor zveřejníme v magazínu jako nový článek.