Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

problém se zvukem

patell (24)|21.10.2010 21:29
dobrý den,mám problém se zvukem na PC.
Deska je Acer E661FXM,zvukovka je integrovaná Realtek AC97.OS je XP profesional.Zvuk mi nefunguje vůbec.Nejsem žádný odborník a tak předem děkuji za jakoukoli radu.Díky všem
DrZelenka (2491)|21.10.2010 22:30
Zbytek PC je jaky? Po jake udalosti to zacalo blbnout? Mas nainstalovane ovladace? Jakou verzi? Ve spravci zarizeni je zvukovka zobrazena, nebo tam je nezname zarizeni se zlutym otaznicem/vykricnikem?
patell (24)|22.10.2010 18:32
tak grafika je NVIDIA GEFORCE2 MX/MX400,DISK JE ST3160812AS A WDC 2000JS.Vypalovačka je optiarc AD7170A a HD LT ST-GCC4522B.Procesor intel celeron 2,8GHz.Zvukovka je ve správci zobrazena,žádný žlutý vykřičník tam není .Ovladače jsou nainstalovány a verze je 5.10.0.6220
DrZelenka (2491)|24.10.2010 22:45
A mas funkcni repraky zapojene do spravneho konektoru? (zeleny by to mel byt - jestli si nejsi jisty reprakama, tak tam zapoj sluchatka ... ale nedavej si je do usi, bude to trosku hlasitejsi ;) )

Kdyz otevres start -> programy -> prislusenstvi .... tak tam nekde by melo byt ovladani hlasitosti. Koukni se jestli tam nemas neco ztlumenyho.

Celkem by pomohlo vedet co se s pc delo tesne pred tim nez zvuk prestal fungovat.
patell (24)|25.10.2010 09:15
repráky fungují,výstupy jsem zkontroloval,nastavení je v pořádku,hlasitost taky-nic není ztlumenýho.To vše jsem kontroloval ještě než jsem sem nepsal.Nepamatuju si co se před tím s pc dělalo, měl jsem ho jako rezervní,nicméně mě napadlo , že odešla zvukovka i když ve správci zařízení je indikováno jako že je v pořádku
Navíc když připojuji repráky , tak v nich začne bzučet.
Devouver (304)|31.10.2010 23:18
Nepřeinstaloval jste v nejblžsí minulosti OS? Jestli ano, nainstaloval jste SPRÁVNÉ ovladače?