reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

výměna dvd u acer aspire 1652

Trubkins (3)|19.4.2007 16:48
Zdravim!
Jelikoz je jaxi znamo, ze acer montoval/uje do svych notebooku "osklive slovo" znacek Philips/QSI nebo jak ze se ten "osklive slovo" vlastne menuje,tak i mne se prihodilo, ze mi jednotka proste ne a ne vypalovat.Proto jsem zavolal na call centrum aceru, kde mi rekli, ze jim mam notebook zaslat a ze mi jednotku vymeni.Za prve se mi ale nechce nekam posilat notebook, ktery denne potrebuji k praci a za druhe se mi ani v nejmensim nechce nekam posilat data,do kterych nema kdokoli cucet..Proto jsem se technika zeptal, zda si muzu vymenit jednotku sam,on rekl ze klidne,ale ze mi nemuze rict jaka presne mechanika bude u me fungovat,ze to musim vyzkouset.Haugh,domluvil, ale ja uz jsem se nedozvedel, jak tu mechaniku z notebooku vyndat.Proto tedy toto tema, kde vas vsechny, kdo se v tom drobet vyznate prosim o pomoc a to, zda nevite, jak tu "osklive slovo" jednotku z pocitace dostat.Predem diky za odpovedi!
ICEBOSS (3435)|20.4.2007 10:55
[quote=Trubkins]Za prve se mi ale nechce nekam posilat notebook, ktery denne potrebuji k praci a za druhe se mi ani v nejmensim nechce nekam posilat data,do kterych nema kdokoli cucet..[/quote]
ahoj,
v tom pripade naprosto nechapu rozhodnuti koupit si prave megasuperniggaspolehlivy acer.

co mam zkusenost, tak dneska ma vetsina notasu mechaniky podobny, takze to klidne vymen sam.
Trubkins (3)|31.12.2007 12:20
to bych si ji rad prave vymenil sam, ale nevim jak ji z notebooku dostat...zkousel sem to vsemozne, ale proste drzi se tam zuby nehty...:(
RHBambus (155)|31.12.2007 14:51
ty máš Acer na každodení práci??

to de??
Trubkins (3)|1.1.2008 00:30
heh..asi sem mel stesti na kus :P ale fakt furt nevim jak to vymenit, nevis?
RHBambus (155)|1.1.2008 01:50