reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Náhrada za desku

patell (24)|22.10.2010 18:43
Dobrý den,potřeboval bych poradit.Odešla mi deska a potřeboval bych novou.Jelikož se v tom vůbec nevyznám ,sháním radu.Deska je Biostar 945P A7A

OS Windows XP SP3
grafika Radeon X1650
procesor Pentium D 2,8 GHz
síť.karta Realtek RTL 8139
zdroj Seasonic Energy Knight SS-400ET 400W OEM
DDR2
Předem díka za rady.
P.S. jelikož jsem amatér, zajímalo by mě jak je složité vyměnit desku ,respektive co všechno se musí udělat
lavjoy (1628)|22.10.2010 18:59
musíš vyndat starou desku a vložit novou samozřejmě osazenou tvým cpu atd...,kolik máš ram a jaké?kolik chceš investovat?bylo by možná moudřejší koupit desku AM2+ s novým X3 cpu a že bys použil stávající paměti
patell (24)|22.10.2010 23:33
No zatím se mi nechce moc investovat,spíš bych chtěl nahradit špatnou desku a nic víc..RAMky mám kit Kingston 2G DDR2 667 MHz,sloty na 4RAM.Zatím to používám na hry , ale plánuju v budoucnost koupit něco výkonějšího
Ještě se chci zeptat,jestli tedy stačí dát novou desku+cpu+disk atd. a zapnout,nebo se ještě musí nahrát nějaký software,či nastavit něco v biosu.Na disku mám nainstalované XP
lavjoy (1628)|23.10.2010 08:16
podel mě budeš muset přeinstalovat os,ale možná se ti spustí i s novou deskou,několikrát se mi to stalo.Nebo uděláš opravu systemu a data se ti zachovají.
V tomto případě najdi nějakou bazarovou 775 pokud chceš vše zachovat tedy dále používat,třeba tuto.
Jinak být tebou tak bych investoval radši košík
johny__g (6387)|23.10.2010 10:00
Já bych taky doporučil novou desku i CPU. Získáš tím solidní základ na hry, který chvíli vydrží, navíc ten stávající procesor prodáš (doporučuji na aukru, nakonec i tu desku co odešla tam dát můžeš - na náhradní díly, nějaký zoufalec si ji vezme), později jen dokoupíš lepší grafiku.