Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 6 z 6

Téma: Notebook v ceně nad 30 000 Kč

Občasný diskutér
    Registrace
    Feb 2007

Primární požadavky: vysoký výkon -

Preferovaní výrobci:

Další komentář: Zdravím,

moje požadavky psáno laicky - nejsem odborník: i7, RAM aspon 4 GB, SSD HDD idealne aspon 250 GB + jeste jeden HDD obyc treba 500 GB, kdyz by to slo. , Blue Ray vypalovacka, vetaveny 3G modem, Wifi, 13" - 14" uhlopricka, vestaveny digitalni TV tuner, Windows 7 nejlepe Ultimate verzi v cestine, hmotnost do 2 kg, USB 3.0 pokud by to slo, k tomu asi bezdratovou mys, dobra vydrz, graficka karta s podporou HD, Bluetooth, RJ45, asi spise matný display,

Poradí někdo? moc díky za rady
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík SHW
    Registrace
    Jul 2006

řek bych že musíš slevit z některých požadavků protože spoustu se jich vylučuje
    třeba 13" a 2 disky

a pak problém bude s kombinací usb3/3g/tv/blueray vypalovačka

Moderátor Avatar uživatele speedsnail
    Registrace
    May 2006

Naprostý souhlas, tohle je neexistující ntb..

2 disky, Blue ray, TV = multimediální ntb, ty jsou minimálně 15,6"
    13-14", 3G, výkon, nízká hmotnost = pracovní ntb.

Naprosto zhruba nějaký nástřel ať se někam pohnem: R700, T410.. něco podobného?

A hodně pomohlo, kdyby si napsal na co bude ten ntb používán, jak často přenášen, jak dlouho má vydržet na baterku a podobně.
    Naposledy upraveno uživatelem speedsnail: 14-11-2010 v 19:37

Občasný diskutér
    Registrace
    Feb 2007

dobre, tak jsem slevil ze svych pozadavku: Bude stacit jeden HDD - ted rozmyslim jaky? jestli tam dat ten SSD a nebo "normalni" s vetsi kapacitou - aspon 500 GB - nikdy jsem nemel moznost pracovat se SSD, tak nevim jak az moc velky rozdil to je...