Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 13 z 13

Téma: PC pro hraní her v ceně 22 500 - 25 000 Kč

Nováček
    Registrace
    Oct 2010

Zaměření pro: hraní her -

Platforma: Intel
    Operační systém: ano -
    LCD monitor: 22 palců

Poznámky a periferie: Dobrý večer, nevím jestli píšu do správné sekce, jsem nováček a toto je teprve mé druhé téma.. (Jestli píšu do nesprávné sekce tak se moc omlouvám a prosím o nějaké přesunutí, díky ) Do budoucna (podle finančních prostředků) bych si moc rád pořídil herní PC.. Nejspíš asi z czechcomputer.cz protože mi to přijde jako seriózní portál (jestli ne prosím o upozornění třeba na nějaké podvody a nebo něco takového, jednoduše třeba jaké máte zkušenosti s tímto portálem/poskytovatelem nevím jak se správně vyjádřit). Chtěl jsem si nejdřív sestavit vlastní herní PC pomocí konfigurátoru ale mám ohledně toho celého tématu otázky :

1. Vyplatí se si v konfigurátoru Herní PC sestavit a nechat složit a nebo spíš si vybrat hotovou sestavu (mám na mysli finančně, co je výhodnější)

2. Co se mi nejvíce vyplatí od cca 17-27 tisíc Kč (spíš tak do 24, ale 27 je takový maximum) na hry, mám na mysli spíš obecněji jaká značka grafiky atd.. (nechci jednu volbu, ale třeba jaká série grafických karet atd.) Mám představy něco jako -
    CPU : Intel Core i5, 4 jádra, frekvence tak 1,8+ GHz

RAM : 3GB+ spíš, minimálně 2GB

GPU : nemám představu ale spíš nějakou okolo 4 tisíc abych si zahrál např mafii 2, cod 5 a 6, assasins creed 2 spíš na max detaily klidně bez AA, a ostatních ''zbytečností'', doufám že je to realistický pojem za tu cenu

ostatní jako zdroj, základní desku atd. nechám na vás, jen aby to všechno dobře šlapalo a nepřehřejvalo se a aby se nevyskytovaly podobné problémy + reproduktory, myš, klávesnice žádný extra.. nic herního spíš obyčejnější