reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Grafické karty: grafická karta do slotu PCIe 8x

Neregistrovaný (0)|7.12.2010 06:46
Tazatel: befe

Znění dotazu: Koupil jsem serverový počítač do kterého jsem chtěl od kamaráda vložit grafickou kartu. Jsem laik. On mi řekl, že mám kratší sloty PCIe 8x a že grafické karty mají standard PCIe 16x, takže mi neumí pomoci :-( Je nějaké řešení? Děkuji moc!

HW a SW počítače, jehož se dotaz týká: HP ProLiant ML110
johny__g (6387)|7.12.2010 09:31
Proč tam chceš dávat jinou grafiku? Ten server má určitě integrovanou.

Obecně, vyrábí se PCIe 1x grafické karty, ale je to specialita a sehnat je nebude snadné. Cena asi také bude vyšší, výkon malý. Nejsilnější je možná 9500 GT, dále Matrox jich pár vyrábí, určitě se najdou i další.
Neregistrovaný (0)|7.12.2010 10:21
Děkuji za radu i když mne moc nepotěšila. Koupil jsem ten počítač levně s tím, že musím jen dokoupit tu nejlevnější zvukovku (300) a grafickou kartu (1000) Zdánlivě jednoduchá věc se změnila v noční můru... Grafiku to má integrovanou ale jen 8MB, takže na tom nejde spustit ani SIMS, což zvládal původní pět let starý počítač s integrovanou grafikou bez problémů. Je to počítač pro děti (původnímu shořela deska), takže jim stačí internet a hry na něm, ale doufal jsem, že pojede i SIMS který milují...
johny__g (6387)|7.12.2010 10:54
Tak to byl špatný nápad. Než koupím něco čemu nerozumím, je lepší se poradit s někým, kdo o tom něco ví. Jak prosté ... Kolik ten zázrak stál?

Edit: vrátit by ho nešlo?
r34ktor (7477)|7.12.2010 11:11
Můžeš napsat konkrétní model desky?

Např. v Dellech, co my prošli rukama, byl fyzicky slot x16, který ale měl zapojených jen 8 linek. Třeba není vše ztraceno, a jen nám to špatně interpretuješ.
johny__g (6387)|7.12.2010 11:39
Je to on?