reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Notebook ACER Aspire 3003 WLMi ZÁHADA

imported_tomros (63)|9.12.2010 00:47
Pánové, dovoluji si Vám oznámit, že jsem laik, ale to co mne v poslední době potkalo, mne doslova překvapilo. Oč šlo. Mám notebook (viz. nadpis ) již z druhé ruky, nějaký čas mne fungoval na win xp home . Několikrát jsem ho formátoval, a následně instaloval dle přiložených CD od výrobce ( ten kdo vlastní podobný notebook jistě ví které CD mám na mysli ) vše fungovalo .Měl jsem permanetně připojený notebook do sítě elektrické neb baterka byla tak slabá, že výdrž nic moc. A náhle jednoho dne, přestal reagovat na jaký koliv podnět z klávesnice. Myš nefungovala, sice svítila ( červené světlo u optických myší ) ale kursor se ani nehnul. Ani na Ctrl-Alt- Del nic vůbec nic. Tak zvolím tvrdé vypnutí přes tlačítko Power .Také nic. Inu udělám to nejnutnější.A to že vyndám napájení a samotný akumulátor. Svedu to na to, že mám asi vir a tak, raději po zapnutí v Biosu uvedu aby první bootovaní z CD atd atd a rozhodnu se znova instalovat OS win XP home od výrobce Acer. Vše funguje jak má myš , klávesnice, ale jak mile dojdu na poslední dokončovací dialog v instalování tak je opět problém myš nejde, klávesnice nejde. A opět ten proces na novo. Vyndat akumulátor atd. Napadlo mne, že by to bylo špatně naformátovaným HDD .Vyndám HDD a přes adaptér ho na jiném PC zformátuji. A pro jistou zvolím jiné win XP .Tentokrát přímo od Microsoftu. WIN XP Profesional. Konečně můžu i zvolit, to, že chci aby ten HDD měl zapisování NTFS. Jdu instaluji na novo atd. a pozor blíží se taxisuv příkop. A co se stane ??? Opět jsem zmrzul na místě. Inu klasika vyndat a ..... Již nezapínat hned ale zvolím, že to bude chtít si odpočinout a poradit se .Jenže každý má své názory různé a nikdo se stím ještě nestkal ( uda