Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Nefunkční Ext. Disky WD My Book 320gb

Zim (19)|22.12.2010 23:58
Ahoj mám takový problém
Před 2 lety jsme si s otcem koupili každý disk WD My Book 320gb (černý s modrým podsvícením).
Disky fungovali celkem spolehlivě do min týdne, kdy jsem se rozhodl zformátovat PC, ale zjistil jsem že disk se vůbec nezapne, ale týden před tím fungoval. Jelikož studuji mimo bydliště tak celý ten týden byl PC i disk vypnutý. Nejdříve jsem si myslel, že možná nefunguje jen zdroj tak jsem si pujčil otcův, ale s ním se disk nerozjel taky. Vzhledem k tomu, že jsem disk potřeboval tak jsem ho vyjmul a zapojil přímo do PC. Disk nyní normálně funguje, ale co se stalo otec dnes chtěl provést zálohu a má naprosto stejný problém, takže sem byl zpucován za to, že v tom mám určitě prsty já, když mě to udělalo taky.

Takže se chci zeptat nevíte někdo kde by mohl být problém, že disky jedou (otcův nevím nenechal mě na něj šáhnout, ale můj jede), ale elektronika toho externího rámečku přestane u obou v podstatě současně fungovat.(Mohl třeba elektroniku toho rámu poškodit vadný zdroj?)

Ještě poznámka hrál jsem si s tím vykuchaným rámem a nějakým způsobem se na asi 10s po něakým laborování rožli diody, ale po pohnutí diskem okamžitě zhasli a ikdyž si tady s tím hraju další 2 hodiny tak se mě to už nepovedlo :(

To ty vánoce začínaj

Díky
DrZelenka (2491)|23.12.2010 09:19
Nemuze byt nejak poskozeno napr. napajeni? (kdyz rikas, ze jsi to nejak dal aby fungoval, ale po pohybu zase zhasnul) Zkontroluj kabel i konektor (zda neni poskozeny/vyrvany).

Disk tedy blbne jen v ramecku a napojenej naprimo je spolehlivej?
Zim (19)|23.12.2010 11:31
No zdroje mam k disku 2 zkoušel jsem oba s ani jedním to nefunguje. Nevím co jsem udělal, že se to na chvilku rozjelo.