Problém s najetím WIN 7
Zdravim, mám takovou blamáž - jel jsem normálne na Win 7 Ultimate, koupil jsem nový HDD, tak jsem jsi řekl že je na čase ten starý přeformátovat (jel už cca 2 roky jako systémový), tak jsem widly nainstaloval na nový HDD,formátoval starej HDD a ačkoliv mám ke staršímu disku slabost:-) zpětně jsem nainstaloval widly na starej...vím že jsem to zbytečne překomplikoval,no teď nemůžu spustit WIN bez zapojeného nového HDD,protože pri naběhu mi vyhodí hlášku Chybějíci Bootmgr...které je zrovna na tom novém HDD..dá se nějak nakopírovat tady ten soubor do systémové složky?a když ano kam přesně?...vím,že jsem amatér,i tak děkuju za každou pomoc...
no jestli dobře chápu tvůj problém ;-) tak bootavací sektory už nejsou na starém disku jak jsi to měl ale na tom novém bez kterého to nejde spustit ;-) já se v tomto přímo neorientuji ale když chci nainstalovat OS do jakého koli PC nechávam v PC zapojen pouze jeden dosk na kterém bude OS... při instalaci smažu oddíly a znovu je vytvořím a zformátuji ;-) dělam to od doby co jsem měl problémy s win 7 po přechodu z win XP win 7 si vytváří další 100mb (myslím) oddíl :-) * abych nezapoměl těmy bootavocímy sektory myslím bootovací soubory třeba ten boot.mgr
..myslím že jsem někde četl,že stačí nakopírovat ten soubor Bootmgr z origoš CD,jenom nevím kam přesně:-(
vidiš teĎ jsi mi to připoměl mě se jednou stalo že se mi vymazal a máš pravdu když vybíráš disk něbo kde přesně je načíst ovladače... :-) a tam když otevřech mechaniku s DVD tak tam myslím je přímo na DVD takže zkopírovat a vložit přímo na pevný disk kde je OS :-) mě to pomohlo ;-) ale bude to mít načítání jako visty (teda u mě mělo) ale jde to máš pravdu :-)