reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Problém s DVD mechanikou LG GH22NS

sarkalim (5)|8.1.2011 17:03
Zdravím,

mám mechaniku LG GH22NS, SATA a v poslední době s ní mám problém v tom, že mi nevypaluje DVD. Zkoušel jsem CD a v pohodě.

Měl jsem mechaniku na reklamaci a dle vyjádření technika je vypalovačka bez problémů.

Můžete mi pls někdo poradit, v čem by mohl být problém?

Někdo mi radil, že by o mohlo být systémem, ale WIN7 mám nainstalované zhruba rok. V poslední době jsem vypaloval na media EMTEC.

Díky za radu.
Jandaskunk (2330)|8.1.2011 17:46
Zkoušel jsi i jiná media? Jakým programem vypaluješ?
StD (1963)|8.1.2011 17:51
[quote=Jandaskunk;427814]Zkoušel jsi i jiná media? Jakým programem vypaluješ?[/quote]
Copy that! Plus bych si dovolil ještě zeptat na prosté CO a JAK se má na optická media zapsat. Což vyžaduje celkem obšírnější popis, než jen nefunguje/reklamováno atd. Ten lidský činitel tady u toho má docela rozhodující roli...
sarkalim (5)|8.1.2011 19:33
Vypaluju přes Ashampoo Burning Studio 6. Zkoušel jsem ještě Verbatim - to sice vypalilo (klasické video DVD), ale když jsem ho pak pouštěl, tak asi po 20 minutách filmu se začal obraz sekat až to úplně vytuhlo...takže blbě vypálené.
Zkoušel jsem i klasické soubory (Data DVD).
sarkalim (5)|8.1.2011 19:35
Jinak teď je stav takový, že když spustím vypalování, začne se načítat do vyrovnávací paměti, ale pak mi to nahlásí - nelze zapisovat na mechaniku.
Placka se v mechanice točí. Musím natvrdo shodit burning studio, ale placka se stejně nepřestává točit - to vyřeší až restart.
Jednou jsem to nechal točit delší dobu - placka se sama přestala točit, vyjela z mechaniky. Dle pohledu bylo vidět, že jsou tam nějaký data vypálený, ale když jsem se pak díval, jestli je něco nahrané, tak to samozřejmě mechanika nepřečetla.