reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Výběr tiskárny

zdenda05 (56)|10.1.2011 12:46
Dobrý den,
chtěl bych si koupit nové barevné multifunkční zařízení pro domácí použití. Ve většině případů se bude tisknout pouze černobílý text. Jde mi hlavně o rozumné náklady na tisk. Co jsem se zatím díval, tak laserové tiskárny se podle mě moc nevyplatí, pokud nebudu tisknou denně - jsou dražší, musí se koupit toner a k němu ještě občas váleček. Z tohoto důvodu mi vyšely líp inkoustové multifunkce a bral bych asi nějakou od značky Canon. Nejsem žádný odborník a tak se chci zeptat, jestli je má teorie správná a jakou tiskárnu by jste mi doporučili? Díky moc.
zdenda05 (56)|10.1.2011 12:55
Na multifunkci netrvám, klidně vezmu skener a tiskárnu zvlášť.
zsdx (2098)|10.1.2011 15:15
[quote=zdenda05;428306]Dobrý den,
chtěl bych si koupit nové barevné multifunkční zařízení pro domácí použití. Ve většině případů se bude tisknout pouze černobílý text. Jde mi hlavně o rozumné náklady na tisk.[/quote]

Jestli chces levny inkoustovy tisk, tak Epson /do nej lehce sezenes alternativni=neoriginalni=levne inkousty/.
Laseru zase nevadi, kdyz pul roku netisknes, nema co zaschnout..
zdenda05 (56)|10.1.2011 16:25
A nějakou barevnou laserovou popřípadě barevnou laserovou multifunkční tiskárnu můžete doporučit? Nebo aspoň značku, na kterou se mám orientovat.
arkij (90)|10.1.2011 17:52
Například Epson AcuLaser C1100

http://esupport.epson-europe.com/ProductHome.aspx?lng=cs-CZ&data=tgU002FqCAQg2JDh7ZlozEek9lgUR42aON6v