Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 5 z 5

Téma: Výběr tiskárny

Občasný diskutér
    Registrace
    Apr 2007

Dobrý den,
    chtěl bych si koupit nové barevné multifunkční zařízení pro domácí použití. Ve většině případů se bude tisknout pouze černobílý text. Jde mi hlavně o rozumné náklady na tisk. Co jsem se zatím díval, tak laserové tiskárny se podle mě moc nevyplatí, pokud nebudu tisknou denně - jsou dražší, musí se koupit toner a k němu ještě občas váleček. Z tohoto důvodu mi vyšely líp inkoustové multifunkce a bral bych asi nějakou od značky Canon. Nejsem žádný odborník a tak se chci zeptat, jestli je má teorie správná a jakou tiskárnu by jste mi doporučili? Díky moc.
    Odpovídat lze po přihlášení

Občasný diskutér
    Registrace
    Apr 2007

Na multifunkci netrvám, klidně vezmu skener a tiskárnu zvlášť.

Starousedlík SHW Avatar uživatele zsdx
    Registrace
    Nov 2009

Citace Původně odesláno od zdenda05 Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,
    chtěl bych si koupit nové barevné multifunkční zařízení pro domácí použití. Ve většině případů se bude tisknout pouze černobílý text. Jde mi hlavně o rozumné náklady na tisk.
    Jestli chces levny inkoustovy tisk, tak Epson /do nej lehce sezenes alternativni=neoriginalni=levne inkousty/.
    Laseru zase nevadi, kdyz pul roku netisknes, nema co zaschnout..

Občasný diskutér
    Registrace
    Apr 2007

A nějakou barevnou laserovou popřípadě barevnou laserovou multifunkční tiskárnu můžete doporučit? Nebo aspoň značku, na kterou se mám orientovat.

Občasný diskutér Avatar uživatele arkij
    Registrace
    Feb 2007

Například Epson AcuLaser C1100

http://esupport.epson-europe.com/Pro...ek9lgUR42aON6v