Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 5 z 5

Téma: Pevné disky, optické mechaniky: Doporučte externí disk

Neregistrovaný

Tazatel: SysGen

Znění dotazu: Zdravím,
    chtěl bych si k laptopu zakoupit externí disk, ale nenašel jsem žádný, který by mi vyhovoval. Chtěl bych, aby podporoval jak rozhraní USB 2.0, tak i eSATA, protože chci využívat obě připojení. Zároveň bych chtěl, aby disponoval kapacitou alespoň 1 TB, ať už to stojí za to. A nejlépe aby byl 2.5'', protože ho budu stále přenášet a nechtělo by se mi pořát tahat s těžkou tři-a-půlkou a s adaptérem. Pokud máte někdo zkušenosti, nebo jen víte, jak to s disky chodí, prosím o radu. Nebo radu ohledně čehokoliv, já jsem totiž celkem amatér co se týče externích disků. Předem díky.

Obyvatel SHW Avatar uživatele Sommer
    Registrace
    Dec 2007

Tak pokud mají být splněny všechny požadavky, tak mě napadá třebas tento. (odkaz v CZ)

Jaký je cenový limit, je-li nějaký?
    Naposledy upraveno uživatelem Sommer: 11-01-2011 v 14:10 Důvod: oprava

Starousedlík SHW Avatar uživatele NHKG
    Registrace
    Mar 2008

Máš moc požadavků. Řešit to jde, ale není to levné. Můžeš koupit samostatně 2.5'' disk (přes 2500Kč) a k tomu box s USB i eSATA (od 500Kč), třeba: http://www.alfacomp.cz/php/product.p...4007H09609MSRT .
    Osobně ale kvůli ceně a možnostem větší kapacity používám 3.5'' disky s boxem (dokovací stanicí).

Čestný člen Avatar uživatele johny__g
    Registrace
    Sep 2007

Tak kapacita "alespoň 1 TB" je zároveň nejvyšší, co je běžně k dispozici. To eSATA chceš jen kvůli rychlosti? Nemá tvůj notebook náhodu porty USB 3.0? Pak by dal pořídit nějaký externí disk který USB 3.0 podporuje. Třeba WD Passport.

SysGen