reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Pevné disky, optické mechaniky: Doporučte externí disk

Neregistrovaný (0)|11.1.2011 13:53
Tazatel: SysGen

Znění dotazu: Zdravím,
chtěl bych si k laptopu zakoupit externí disk, ale nenašel jsem žádný, který by mi vyhovoval. Chtěl bych, aby podporoval jak rozhraní USB 2.0, tak i eSATA, protože chci využívat obě připojení. Zároveň bych chtěl, aby disponoval kapacitou alespoň 1 TB, ať už to stojí za to. A nejlépe aby byl 2.5'', protože ho budu stále přenášet a nechtělo by se mi pořát tahat s těžkou tři-a-půlkou a s adaptérem. Pokud máte někdo zkušenosti, nebo jen víte, jak to s disky chodí, prosím o radu. Nebo radu ohledně čehokoliv, já jsem totiž celkem amatér co se týče externích disků. Předem díky.
Sommer (384)|11.1.2011 14:03
Tak pokud mají být splněny všechny požadavky, tak mě napadá třebas tento. (odkaz v CZ)

Jaký je cenový limit, je-li nějaký?
NHKG (1136)|11.1.2011 14:12
Máš moc požadavků. Řešit to jde, ale není to levné. Můžeš koupit samostatně 2.5'' disk (přes 2500Kč) a k tomu box s USB i eSATA (od 500Kč), třeba: http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514007H09609MSRT .
Osobně ale kvůli ceně a možnostem větší kapacity používám 3.5'' disky s boxem (dokovací stanicí).
johny__g (6387)|11.1.2011 14:15
Tak kapacita "alespoň 1 TB" je zároveň nejvyšší, co je běžně k dispozici. To eSATA chceš jen kvůli rychlosti? Nemá tvůj notebook náhodu porty USB 3.0? Pak by dal pořídit nějaký externí disk který USB 3.0 podporuje. Třeba WD Passport.
SysGen (0)|11.1.2011 15:24
Sommer: Ten jsem viděl na obchodni-dum.cz a vypadá celkem dobře, ale nevím jak je na tom Verbatim s kvalitou disku. Jinak na ceně mi zas tak nezáleží, klidně si připlatím za kvalitu.

NHKG: Spíš bych chtěl klasický externí, ale případně by to šlo řešit tímto způsobem.