reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Asus WL-500gP V2 a WD My Book Live 2TB

LukasNVpP (3)|3.3.2011 19:43
Mám dotaz ohledně WD My Book Live-2TB. Nikde jsem se o něm nemohl dočíst podrobnější informace. Jedná se mi o připojení k routeru Asus WL-500gP V2 přes RJ-45. Tento router podporuje připojení ext. disku přes USB ale pouze s podporou FAT32. A proto se ptám: Jestliže připojím WD přes RJ-45 k routeru, bude podporovat i NTFS? Díky předem za trpělivé vysvětlování. Jsem začátečník.
zsdx (2098)|4.3.2011 15:44
[quote=LukasNVpP;439045]Mám dotaz ohledně WD My Book Live-2TB. Nikde jsem se o něm nemohl dočíst podrobnější informace. Jedná se mi o připojení k routeru Asus WL-500gP V2 přes RJ-45. Tento router podporuje připojení ext. disku přes USB ale pouze s podporou FAT32. A proto se ptám: Jestliže připojím WD přes RJ-45 k routeru, bude podporovat i NTFS? Díky předem za trpělivé vysvětlování. Jsem začátečník.[/quote]

Pises to sam v prispevku - umi FAT32, ale nedalo mi to a vyzkousel jsem na nem flesku ve formatu ntfs a vysledek je jasny - pouze ke cteni. Takze pokud budes chtit i zapis, musis si na tom disku vytvorit oddil, na ktery to bude umet, cili FAT32. Pokud chces jenom sdilet (=cist) data z ntfs, pak neni problem.
LukasNVpP (3)|4.3.2011 15:57
To je právě ta otázka. Ty jsi to připojil přes usb(to poporuje fat32), ale mě se jedná o RJ45(podporuje také jenom fat32?).
LukasNVpP (3)|4.3.2011 16:00
Možná že to nechápu
zsdx (2098)|7.3.2011 22:28
[quote=LukasNVpP;439202]Možná že to nechápu[/quote]

A nebo ja. Ty ten disk chces pomoci RJ45 /USB nema,ze?/ pripojit do routeru a pristupovat na nej z pocitace, ktery je pripojeny taky k tomu routeru? To samozrejme pujde bez problemu i s ntfs.
hihinko (66)|7.4.2011 14:09