reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Ovladač řadiče při instalaci

heminstein (2)|3.4.2011 01:57
Ahoj, uvažuji o reinstalaci Windows 7. Soused, který se mi staral o počítač, se odstěhoval, a tak to budu muset zvládnout sám. Myslím, že si poradím, párkrát jsem už instaloval XP, akorát si nejsem jistý, zda se po mně bude chtít ovladač řadiče disků (osobně jsem se s tím ještě nesetkal). Pokud ano, kde ho seženu a jak ho do počítače natáhnu? Disketovou mechaniku nemám, pouze DVD. Nejsem odborník, takže se omlouvám, jestliže jsem plácl nějakou blbost, a díky moc za případné odpovědi.
Benbow (340)|3.4.2011 10:12
Jestli hodláte instalovat Windows 7 tak tam ovladače dávat nemusíte. XP v době svého vyběhnutí na trh ještě SATA disky nebyly. Určitě bych se reinstalace nebál.
odb (505)|3.4.2011 11:34
Ono je to cele komplikovanejsie ale s velkou pravdepodobnostou hraniciacou s istotou nebudes mat ziaden problem pri instalacii win7 a nebudes potrebovat ziaden ovladac (plati to aj pre winXP).

to Benbow: ani XP nema problem so SATA diskami, vsetko zalezi od nastavenia SATA radica v BIOSe. Zatial vsetky dosky, co som mal v rukach mali defaultne nastaveny taky rezim, ze ani XP by s nimi problem nemalo a ziaden ovladac pri instalacii by nebol potrebny (neplati to ale o notebookoch).

Bezny uzivatel o niecom ako AHCI nema sajnu, plus aj vdaka tomu ze winXP je este stale dost rozsireny vyrobcovia nastavuju IDE kompatibilny rezim.
Benbow (340)|3.4.2011 11:59
[quote=odb;444446]Ono je to cele komplikovanejsie ale s velkou pravdepodobnostou hraniciacou s istotou nebudes mat ziaden problem pri instalacii win7 a nebudes potrebovat ziaden ovladac (plati to aj pre winXP).