reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Flash disk nejde naformátovat

pepino80 (1)|23.5.2011 20:35
Dobrý den. Dostal jsem FLASH DISK 16GB Kingston DataTraveler 101 G2 (nový) a nemohu ho zprovoznit. Po připojení se mi ukáže a chce naformátovat. Když to dám tak mi to napíše že to nelze naformátovat. (nejsem nějaký odborník přes PC)Díky za odpověď.
zsdx (2098)|23.5.2011 21:22
Reklamace je tve reseni!
Muzes ho zkusit pres HP USBFormat (prip. diskpart) jeste 'ozivit' /znovuvytvoreni oddilu/, ale IMHO to nepomuze.
kevin00 (10238)|23.5.2011 22:26
A jak se jeví připojený flash disk ve Správce zařízení a ve Správě disků ?
miris1 (41)|13.4.2012 13:41
Dobrý den,
udělal jsem hroznou blbost. Po stažení firmware pro STB na flashku jsem ji připojil na STB a soft aktualizoval. Omylem jsem ji však i v tomto zařízení zformátoval což jsem si uvědomil až když jsem flashu poté připojil na notas a chtěl si prohlédnout další soubory, které jsem na ní kromě aktuálního firmware předtím měl. Nebyl tam ani jeden! Nevíte jak obnovit soubory ze zformátované flashky? Zkoušel jsem to pomocí programu Undelete360, ale bohužel k obnově žádný chybějící soubor nevybral a to vím jak se s tím zachází už jsem ho v minulosti použil na smazaná data(ale nezformátovanou flashku). Poradíte něco jiného? Moc díky předem. Ztratil bych tím pádem data za posledních 10let.
zsdx (2098)|13.4.2012 15:54
Zkus program Testdisk, ale moc tomu (te obnove, program je OK) neverim.

A jinak - ty mas cenna data za 10 let na jednom miste (navic flashce :eek:) a jeste s tim delas takove psi kusy :mistake ?!
r34ktor (7477)|17.4.2012 17:15