reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Problémy s PC (HW/SW): Problémy s Lenovo G560

Neregistrovaný (0)|9.9.2011 16:55
Tazatel: Jakub

Znění dotazu: Dobrý den. Mám problémy s notebookem Lenovo G560. Využívám ho při studiu vš. Studuji fakultu architekturu a notebook je převážně využíván při práci s grafickým softwarem jako je AutoCAD, Photoshop, Rhinoceros a pod. Pokud zapnu rendering, stává se, že notebook pracuje nějakou dobu a pak se bez jakékoliv chybové hlášky natvrdo vypne. Počítačům popravdě moc nerozumím, napadlo mě jestli není problém s tepelnou pojistkou proti přehřátí procesoru, jelikož při renderingu je využívána naprostá většina procesoru... Prosím poraďte co s tím. Děkuji
Salamander (6177)|9.9.2011 16:57
Nainstaluj si nejaky programek, co dokaze merit teplotu CPU a zkus pustit rendering ... pak bude jasno :)
Neco urcite najdes zde https://www.svethardware.cz/forum/downloads.php?do=cat&id=23

Pokud se bude prehrivat, pravdepodobne by jen stacilo vycistit chladic :)
Neregistrovaný (0)|9.9.2011 17:23
Program jsem nainstaloval, při běžné činnosti jako je používání firefoxu a podobně je teplota jader kolem 57° při zapnutí renderingu naběhla teplota na 89° a poté se notebook vypl. Je v záruce, mám obavu abych nepoškodil nějakou bezpečnostní nálepku, až se budu snažit dostat k chladiči a vyčistit ho... Abych kdyžtak mohl záruku uplatňovat...
Salamander (6177)|9.9.2011 17:27
Jasne, pokud do toho nechces sahat, klidne to nech na servis, meli by ti to vycistit :)
Neregistrovaný (0)|9.9.2011 17:33
Jenže servis lenovo v ČR není pokud se nepletu... Jako nejde o to, že bych si netroufl, ale spíš mi jde o to, kdyby náhodou, abych mohl uplatnit záruku :-/
r34ktor (7477)|9.9.2011 19:06