reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Herní notebook do 22000Kč

gladiatus96 (24)|10.9.2011 21:59
Zdravím,
rozmýšlel jsem se jestli jít do upgradu stolního PC nebo koupě herního notebooku (klidně i bazarového) na hraní nových, náročnějších her (COD Black OPS...), nakonec jsem usoudil, že půjdu do NTB, protože za rok budu bydlet na ubytovně

Nejsem žádný odborník na hardware, takže nevím do čeho jít a do čeho ne...

Děkuji za každý komentář.



Erik :))
wizaard (913)|12.9.2011 08:54
Bylo by dobré rozepsat se víc o tom, co konkrétně chceš hrát, COD:BO zrovna není moc náročná hra. Dále je nutné uvést, jaké jsou požadavky na přenášení a výdrž baterie + co konkrétně se s notebookem bude dělat kromě těch her.

Jinak 22 000 Kč je na "herní" notebook skutečně zoufale málo, pokud se tedy budeme bavit o opravdových herních strojích. Za tyhle peníze koupíš výkonný multimediál typu Lenovo IdeaPad Y570, Acer Aspire TimelineX 5830TG a podobně. "Herní" notebooky začínají zhruba na 30 000 Kč (ASUS G53 apod.).
Scot2 (36)|18.9.2011 14:52
hrací notebook? somarina ako voda v plátenom koši... mám dobrý NTb a zharám na tom všetko ale hreje sa to vtedy jak sviňa takže tak.. na hry si kúp nieči iné. Na prácu NTB odporúčam, ale NOTEBOOK nieje na hranie v tedy sa jeho teplota neskutočne zvýši a pri takom zaobchádzaní by ti odišiel behom 1-3 rokov... je známe čim vyšia teplota súčiastok tým menšia životnosť... NTB su robené na prácu... áno máš tam perfektnú grafiku, FULL HD +3D, audio a neviem čo ešte, ani hra ti sekať nebude ale budeš mať doma ďalší radiátor... takže rozhodne nie NTB na hranie, olutuješ keď sa ti bude vypínať kôli prehratiu ver mi...
Speda (154)|18.9.2011 23:00