Primární požadavky: různorodé – matný displej, 4GB ddr3, výdrž 5+h, 13,3", 500+GB hdd, NE jen integr. grafika
Preferovaní výrobci: Lenovo
Další komentář:
Dobrý den, v první řadě bych chtěl říci, že už asi 4 týdny v kuse vybírám nový notebook a nemohu se stále dobrat výsledku.
Jsem student, takže s notebookem hodně cestuji a na značku Lenovo - konkrétně ThinkPady, jsem slyšel pouze samou chválu. Proto tedy vybírám pouze mezi ThinkPady. Chtěl bych se zeptat, jak se vymění u tohoto ntb http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=95152 HDD a případně i kde ho mohu zakoupit? 320GB je pro mne opravdu málo, chtěl bych alespoň 500GB, jinak by mi sestava vyhovovala.
Na druhou stranu, bych se chtěl zeptat, jak by jste hodnotili tento notebook http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=99061 . Hlavně mne zajímá ten procesor, kterým je tento ntb osazen (nevím, k čemu ho výkonově přiřadit např. z portfolia Intelu). Vím, že grafickou kartu má o dost slabší, než ten první, samozřejmě i procesor, ale nevím, jak moc bude tento rozdíl znát. Na notebooku budu používat Photoshop na tvorbu náročnější grafiky a úpravu velkých fotografií, Excel s velkým počtem zpracovávaných řádků (16000+) a často mám otevřeno 5(+) oken v prohlížeči a v každém okně např. 20(+) záložek - to vše někdy zároveň. + nějaké ty novější hry aby šly (po hrách o náročnosti na HW typu Battlefield 3 zas tak netoužím :-) ).
Chtěl bych se dále zeptat na nějaké Vaše hodnocení u těchto dvou noteboků na poměr CENA/VÝKON. Zda se prostě vyplatí, přihodit 4 tácky, nebo ne? Případně pokud znáte podobné sestavy od Lenova, tak jaké? Hlavní parametr je pro mne matný displej, dobrý výkon a dlouhá výdrž.
Ještě jedna otázka - jak hodnotíte intel hd graphics 3000 - tu novou grafiku od intelu? Hledal jsem různé benchmarky a nepřišlo mi to zase tak hrozné. Jaké jsou Vaše názory?
Možná bude působit můj příspěvek trošku zmateně, ale píši to v rychlosti, tak se případně předem omlouvám a zároveň Vám děkuji za všechny vaše odpovědi!