reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

z PC do AP a bezdrát?

kowaltsky (46)|29.1.2012 20:27
zdravím,
Chtěl bych si vytvořit bezdrát v pokoji (kvůli Android OS ve smartphonu).
Moje představa je taková:
Kabelem bych chtěl mít přivedený internet do PC a z druhé síťovky vyvést síťový kabel, který zapojit do OvisLink WL5460 a pomocí něj vytvořit bezdrát.
Lze toho nějak docílit?
Jsem začátečník, poraďte prosím, děkuji všem
Richmond (8084)|29.1.2012 21:14
Ano, stačí zapojit kabel z modemu do Ovislinku (LAN1), z LAN2 kabel do PC a přes webové rozhraní (myslím že 192.168.0.100 ale ruku do ohně za to nedám) zapnout wifi.

edit: Ještě poznámka - u té 5460 bych doporučil přejít na poslední firmware (z 5460 v2), předejdete zasekávání a "uvíznutí" androida na wifi
|Mio| (1333)|29.1.2012 22:43
Mam 2 poznamky,

1. WAN tedy vstupni port internetu do ovislinku je popsan LAN2, z ovislinku LAN1 pak pripoj PC a pokracuj s nastavenim dle navodu od vyrobce.

2. Konfigurace 5460AP je i presne dle navodu vyrobce natolik komplikovana, ze je lepsi odnest ho nekam nastavit, pokud se ti to nepodari po nejake te hodine trapeni. IMHO je lepsi ho strcit do supliku(respektive ekologicky zlikvidovat) a koupit levny WR741ND TP-Link
Richmond (8084)|30.1.2012 00:37
Mám tu jeden na zemi, druhej v garáži (tuším tam je přímo v2 tzn černej), WAN = LAN1, PC = LAN2
Komplikovná? :notsure Dyť je to defautní nastavení výrobce takže ikdyž to apčko jenom resetne vzadu čudlikem tak má nastaveno :rolleyes: