
Nefunkční internet (modem, či co?)
Zdravím, mám problém. Asi před půl rokem jsem měl modem Motorola a při prohlížení internetu, nebo většinou stahování nějakého souboru mi začlo blikat světýlko "Send" a internet přestal fungovat. Po několika minutách bez jakékoli manipulace sám naskočil. Ale i tak to bylo dost otravné. Napsal jsem sem a někdo mi poradil reklamaci modemu, že to určitě pomůže. Udělal jsem to. Dostal jsem nový modem Scientific Atlanta 2100 a děje se uplně to samé a padá to ještě častějc než předtím. Akorát tu nastává rozdíl, že nebliká světýlko "Send", ale světýlko "Cable". Jinak je problém stejný. Už jsem to řikal i poskytovateli, byl tu technik, řekl že je vše v pořádku. Jsem si ale jistý, že není. Napadlo mě jestli chyba není na mém notebooku, tak jsem tedy zkusil připojit internet na můj desktop, ale dělo se uplně to samé. Dřív to nedělalo, říkám posledních půl roku, už jsem z toho opravdu zoufalý. Poradí prosím někdo, jak tento problém vyřešit? Nebo alespoň jak najít, kde je chyba, či zkrátka jak jednat. Budu vděčný za každou radu!
Provedl jsi kontrolu UTP kabelu, kterým se připojuješ ? Případně zkoušel jsi jiný ? Blikání kontrolky Cable by mělo znamenat, že modem vyhledává "kabelové" připojení.
Nekontroloval jsem. UTP kabel je kabel, který mám napojený z modemu jakoby na anténu, nebo je to kabel kterým propojuji notebook a modem?