Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Zobrazené výsledky: 1 až 10 z 10

Téma: Instalace Windows 7 (původní Linpus Linux)

Nováček
    Registrace
    Oct 2012

Ahoj, koupil jsem tenhle notebook https://www.alza.cz/acer-aspire-one-...ed-d339459.htm (radili mi zde: http://www.svethardware.cz/forum/sho...5-000-7-500-Kc ). Teď ale nastal problém, jelikož jsem nikdy neinstaloval žádný OS a teď mám k tomu linux linpus který jsem v životě neviděl, tak ani nevím jak se dostat do grafické části PC, prostě na mě skočí příkazový řádek a tím to skončí, teď bych chtěl nainstalovat Windows 7 professional 32 bit (momentálně ho stahuju z tohoto stolního PC), koupený notebook ale nemá mechaniku, takže to asi budu muset udělat z flashky, teď ale nastává otázka jak, až to stáhnu, mám si to jenom hodit na flashku tak jak to je, strčit do ntb a udělá se to samo? Jsem v tom amatér tak mě neukamenujte.
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík SHW Avatar uživatele kevin00
    Registrace
    Feb 2008

Instalaci W7 nejpohodlněji lze "umístit" na USB flash disk pomocí programu UltraISO.

Starousedlík SHW Avatar uživatele robky
    Registrace
    Oct 2006

Povedal by som, že nástroj Win7 USB/DVD download tool je jednoduchší

Nováček
    Registrace
    Oct 2012

Ok, tak teď se mi nahrává ten win na flashku, potřebuju ještě vědět, jak se u tohodle NTB dostanu do biosu při startu abych mohl vybrat bootování z flashky, protože se mi okamžitě začne bootovat ten linux

Registrace
    Oct 2006

Poradie bootovania zmeníš stlačením F12, do bios setupu sa dostaneš cez F2 ....

Nováček
    Registrace
    Oct 2012