problém s wifi
Mám problém se připojit na wifi. problém je takový ,když spustím NB tak se mi síť ukáže, zkusím se na ni připojit, zadám heslo a hned mi to vyskočí že je problém a že se nemůžu připojit a v tý chvíli mi ta moje síť zmizí. Ostatní sítě který jsou po baráku se mi tam zobrazují normálně dál. A přitom moje přítelkyně jede na wifi pořád a žádný problém nemá, i naše spolubydlící. Jen já s tím mám problém. Ony mají win XP a já win 7, může v tom být nějaký problém, dále mám Atheros ar5b97 a router mám well a nějaký tip, už nevím jaký. A ještě když přijedu domů z podnájmu, tak tam mi ta wifi normálně finguje, tam je tip routeru TP-link...nevíte někdo co s tím?už jsem otravoval asi 3 lidi co dělají VUT-informatiku a nic :(:(
jsem amatér, takže případné rady "pokud nějaké budou" zkuste psát co nejjednodušší formou...
jsem amatér, takže případné rady "pokud nějaké budou" zkuste psát co nejjednodušší formou...
Sit se ti ukaze a ma kolik carek? Todle je presne chovani spatneho signalu. Takze bud spatna antena od routru, nebo spatna antena v notasu. Zkus to pripojit v mistnosti, kde mas routr. Taky se mi stalo presne totez, kdyz jsem mel nastaveny sifrovani WPA2 a wifi karta v notasu umela jen WEP a taky to dela kdyz se nastavi jiny kanal, nez stara sitova karta podporuje.
[QUOTE=Georginek;520637]Sit se ti ukaze a ma kolik carek? Todle je presne chovani spatneho signalu. Takze bud spatna antena od routru, nebo spatna antena v notasu. Zkus to pripojit v mistnosti, kde mas routr. Taky se mi stalo presne totez, kdyz jsem mel nastaveny sifrovani WPA2 a wifi karta v notasu umela jen WEP a taky to dela kdyz se nastavi jiny kanal, nez stara sitova karta podporuje.[/QUOTE]
mam plno, ale pak kdyz se na ni snazim napojit tak mi zmizi, ale spatna antena u routeru asi nebude pac spolubydlicim to funguje v pohode, akorat maji windows xp ja 7.