Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Zobrazené výsledky: 1 až 5 z 5

Téma: Teplota PCH

Nováček Avatar uživatele hadd1
    Registrace
    Nov 2010

Nazdar všichni Nevíte někdo jestli je teplota PCH 55 ST. vpořádku ? Nejsem IT odborník Vůbec nevím co to PCH je tak se mnou musíte jako z blbcem Jak to tedy uchladit ?
    Připojené obrázky Připojené obrázky Klikněte na náhled pro zobrazení v plné velikosti 
Název: teploty.png 
Zobrazení: 1310 
Velikost: 126.5 KB 
ID: 27959  
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík SHW Avatar uživatele zsdx
    Registrace
    Nov 2009

Teplota PCH je ok, jestli ale chces nizsi, pak budes muset ofukovat jeho pasiv nebo ho vymenit za vetsi.

Nováček Avatar uživatele hadd1
    Registrace
    Nov 2010

Dík zůstávám tedy v klidu Kdybych ale přece jen chtěl něco lepšího co a kde mám shánět?

Starousedlík SHW Avatar uživatele flanker
    Registrace
    May 2006

to je naprosto v pohodě, případně pokud máš teploměr dotykový/bezdotykový, pasiv by pak měl mít odhadem kolem 40C. Tedy naprostý standart.

Nováček
    Registrace
    Mar 2007

No je to každopádně zvláštní, mám to vlastně podobně a teplota PCH a základní desky mi napřipadá zrovna nejnižší když uvážím, že se jedná o nejnovější počin, kde očekávám nízké teploty a né jako dříve v dobách měděných heat-pipe.
    Samozřejmě desku mám prozatím stabilní a i dnes za velkého tepla se nic neobvyklého neděje, pouze mě zarážejí ty teploty co přikládám. Celé to mám v Define R3, která je vybavena 4x Noctua fanem a při zátěží hrou se dostanu PCH na 69st. a oba plotnové disky na 39-40st. ačkoli jsou ofukované dvěma ventilátory a hra navíc běží z SSD tak fakt nechápu. Ještě dodám, že kamarád má levnější Z77 D3H bez ventilátorů a má tam stabilně 45st bez změny, samozřejmě v zátěži to vyleze. No prostě si říkám jestli tahle deska nemá v sérii vadné teplotní čidlo nebo tak.