hledáme grafika pro remake hry ugh
Zdravím!
Díky mému skladateli jsem dostal nápad udělat takový menší remake na hru Ugh. Navíc o skoro žádném remaku té hry nevíme. Hru bychom chtěli dát do nového grafického i hudebního kabátu a zasadit ji do budoucnosti. Hlavním hrdinou nyní nebude svalnatý pračlověk, ale robot zvaný Robuste. Hra je vyvíjena pomocí Game Makeru.
Kdo na hře pracuje a koho hledáme?
Vedoucím projektu, programátorem a game-designerem jsem já Marek Škreko, dále tu máme velmi talentovaného skladatele a zvukaře Václava Špírala, někdy známého jako Wenna a třetí člen je Dominik Svatek, používající přezdívku xDomx, který je pomocný game-designer.
Bohužel tohle bude naše první společná hra, takže nemůžeme dostatečně prokázat své schopnosti na již dokončených hrách. Co se týče našich samostatných zkušeností, pak to zatím ve svém oboru z nás nejdál dotáhl skladatel, který vytváří běžně skladby na vysoké úrovni a pracoval i na několika solidních herních projektech. Já jsem zatím dokončil pouze jednu hru, nazvanou Zkoušky TSO, která je však uložena na starém počítači, ke kterému však již nějakou dobu nemám přístup.
Hledáme šikovného vektorového grafika, který by dokázal vytvářet grafiku a animace v podobném stylu jako je má provizorní grafika, ale na vyšší úrovni. Požaduji také, aby měl skype pro komunikaci.
Co bude hra obsahovat a co již máme hotové?
Obsah hry není prozatím pevně stanoven, jelikož nechceme na hře dělat 20 let, tak jsme hru rozdělili na několik částí. Určili jsme priority jednotlivých částí a sestavili žebříček od těch nejdůležitějších po ty méně důležité. Zároveň jsme si dali časový limit, který když nestihneme tak doděláme tu část na, které pracujeme a hru vydáme, pokud to stihneme, pak pokračujeme dál na méně důležitých částech hry. Základní verze hry obsahuje 5 levelů, rozšířená pak 9 levelů, minihry, achievementy apod. Hotový máme již první level, kromě grafické části a zvuků (skladatel má do konce června dost nabitý program), také většinu konceptů a dvě skladby.
Co nabízíme?
Myslím, že spolupráce s námi je pohodová, nejsme zatím ani tým, pouze parta 3 lidí, která spojila své síly, aby stvořila tuto hru. Na nikoho nějak výrazně časově netlačíme, ale na druhou stranu nepotřebuji grafika, který udělá jeden obrázek měsíčně, to bychom hru nikdy nedokončili.
Kromě toho nabízím místo v credits, určitě zkušenosti a snad i zábavu.
A tady nějaké ukázky hry
(kdo by měl zájem stát se grafikem, samozřejmě pošlu přímo to, co už máme hotové)
Tady je začátek příběhu:
Hlavní postava je robot, zvaný Robuste. Byl vyroben jako všeobecný dělník a pracoval v jedné továrně na ženské židle. Bohužel pro našeho hrdinu, firma vlastnící továrnu začala krachovat a musela se zbavit mnoha svých zaměstnanců. Není divu, že vyhodili i našeho robota. V práci spal, vypouštěl své olejové kapaliny na stanovišti, očumoval šéfové výfuk apod.
Jednou, když náš symbol ctnosti a pracovitosti projížděl na záchodě internet na svém Robo-mobilu, objevil jedno pradávné forum VCH. Projížděl si a četl diskuze, ale všechny přílohy již byly nefunkční. Poté však objevil jednu diskuzi na, už v té době starou, hru zvanou Ugh! Šlo o borca z pravěku, který si sestrojil létající krabici, pomocí které převážel ostatní obyvatele jeskyně na běžně těžko dosažitelná místa. Robuste napadlo, že by taky mohl, díky svým dělnickým schopnostem, zkonstruovat primitivní loď a pomocí ní si vydělávat robo-peníze, stejně jako ten vousatý pračlověk.
Svou loď nazval Silver Momser.
Krátká ukázka ze hry http://www.youtube.com/watch?v=bwMoGrBKG1A&feature=youtu.be
(ve skutečnosti se hra tolik neseká, ale pro ukázku, že již je něco hotovo to snad stačí)
Případně na Špíralovu práci se můžete podívat zde http://www.vaclavspiral.skladatele.eu
Díky mému skladateli jsem dostal nápad udělat takový menší remake na hru Ugh. Navíc o skoro žádném remaku té hry nevíme. Hru bychom chtěli dát do nového grafického i hudebního kabátu a zasadit ji do budoucnosti. Hlavním hrdinou nyní nebude svalnatý pračlověk, ale robot zvaný Robuste. Hra je vyvíjena pomocí Game Makeru.
Kdo na hře pracuje a koho hledáme?
Vedoucím projektu, programátorem a game-designerem jsem já Marek Škreko, dále tu máme velmi talentovaného skladatele a zvukaře Václava Špírala, někdy známého jako Wenna a třetí člen je Dominik Svatek, používající přezdívku xDomx, který je pomocný game-designer.
Bohužel tohle bude naše první společná hra, takže nemůžeme dostatečně prokázat své schopnosti na již dokončených hrách. Co se týče našich samostatných zkušeností, pak to zatím ve svém oboru z nás nejdál dotáhl skladatel, který vytváří běžně skladby na vysoké úrovni a pracoval i na několika solidních herních projektech. Já jsem zatím dokončil pouze jednu hru, nazvanou Zkoušky TSO, která je však uložena na starém počítači, ke kterému však již nějakou dobu nemám přístup.
Hledáme šikovného vektorového grafika, který by dokázal vytvářet grafiku a animace v podobném stylu jako je má provizorní grafika, ale na vyšší úrovni. Požaduji také, aby měl skype pro komunikaci.
Co bude hra obsahovat a co již máme hotové?
Obsah hry není prozatím pevně stanoven, jelikož nechceme na hře dělat 20 let, tak jsme hru rozdělili na několik částí. Určili jsme priority jednotlivých částí a sestavili žebříček od těch nejdůležitějších po ty méně důležité. Zároveň jsme si dali časový limit, který když nestihneme tak doděláme tu část na, které pracujeme a hru vydáme, pokud to stihneme, pak pokračujeme dál na méně důležitých částech hry. Základní verze hry obsahuje 5 levelů, rozšířená pak 9 levelů, minihry, achievementy apod. Hotový máme již první level, kromě grafické části a zvuků (skladatel má do konce června dost nabitý program), také většinu konceptů a dvě skladby.
Co nabízíme?
Myslím, že spolupráce s námi je pohodová, nejsme zatím ani tým, pouze parta 3 lidí, která spojila své síly, aby stvořila tuto hru. Na nikoho nějak výrazně časově netlačíme, ale na druhou stranu nepotřebuji grafika, který udělá jeden obrázek měsíčně, to bychom hru nikdy nedokončili.
Kromě toho nabízím místo v credits, určitě zkušenosti a snad i zábavu.
A tady nějaké ukázky hry
(kdo by měl zájem stát se grafikem, samozřejmě pošlu přímo to, co už máme hotové)
Tady je začátek příběhu:
Hlavní postava je robot, zvaný Robuste. Byl vyroben jako všeobecný dělník a pracoval v jedné továrně na ženské židle. Bohužel pro našeho hrdinu, firma vlastnící továrnu začala krachovat a musela se zbavit mnoha svých zaměstnanců. Není divu, že vyhodili i našeho robota. V práci spal, vypouštěl své olejové kapaliny na stanovišti, očumoval šéfové výfuk apod.
Jednou, když náš symbol ctnosti a pracovitosti projížděl na záchodě internet na svém Robo-mobilu, objevil jedno pradávné forum VCH. Projížděl si a četl diskuze, ale všechny přílohy již byly nefunkční. Poté však objevil jednu diskuzi na, už v té době starou, hru zvanou Ugh! Šlo o borca z pravěku, který si sestrojil létající krabici, pomocí které převážel ostatní obyvatele jeskyně na běžně těžko dosažitelná místa. Robuste napadlo, že by taky mohl, díky svým dělnickým schopnostem, zkonstruovat primitivní loď a pomocí ní si vydělávat robo-peníze, stejně jako ten vousatý pračlověk.
Svou loď nazval Silver Momser.
Krátká ukázka ze hry http://www.youtube.com/watch?v=bwMoGrBKG1A&feature=youtu.be
(ve skutečnosti se hra tolik neseká, ale pro ukázku, že již je něco hotovo to snad stačí)
Případně na Špíralovu práci se můžete podívat zde http://www.vaclavspiral.skladatele.eu