Zobrazené výsledky: 1 až 14 z 14

Téma: Notebook cca za 25000,- někdy kolem září

Nováček
    Registrace
    Jul 2007

Dobrý den,

chtěl bych poprosit o radu při výběru notebooku. Jsem student na výšce a chci si pořídit noťas cca za 25 000,-. Kupovat ho chci někdy po prázdninách. Potřebuju stroj hlavně na práci, filmy a hudbu..prostě klasicky multimédia + občasné hraní méně náročných her..(CS,CoD2,apod).. takové střední velikosti..Preferuju kvalitnější výrobce, na firmy jako ACER a ASUS apod. nemám dobré reference. Vím, že tady podobné téma existuje ale thread se moc nerozvinul a nic pro mě tam nebylo...Jde mi o to, jestli mají přijít na trh nějaké nové řady notebooků, nebo mám vybírat ze stávající nabídky,..Líbí se mě HP (Pavilion např..ale chci na tom XP !! podmínka)..

Díky za rady a návrhy
    Odpovídat lze po přihlášení

Nováček
    Registrace
    Jul 2007

Citace Původně odesláno od anomarox Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,

chtěl bych poprosit o radu při výběru notebooku. Jsem student na výšce a chci si pořídit noťas cca za 25 000,-. Kupovat ho chci někdy po prázdninách. Potřebuju stroj hlavně na práci, filmy a hudbu..prostě klasicky multimédia + občasné hraní méně náročných her..(CS,CoD2,apod).. takové střední velikosti..Preferuju kvalitnější výrobce, na firmy jako ACER a ASUS apod. nemám dobré reference. Vím, že tady podobné téma existuje ale thread se moc nerozvinul a nic pro mě tam nebylo...Jde mi o to, jestli mají přijít na trh nějaké nové řady notebooků, nebo mám vybírat ze stávající nabídky,..Líbí se mě HP (Pavilion např..ale chci na tom XP !! podmínka)..

Díky za rady a návrhy
    Doporucil bych NB IBM/Lenovo rady ThinkPad

Nováček
    Registrace
    Jul 2007

.....

Starousedlík SHW Avatar uživatele pas!k
    Registrace
    Jul 2006

Myslim ze hledat neco s 2 nmesicnim predstihem je blbost mrkni tak 14 dni pred tim nez to koupis

Nováček Avatar uživatele Sairus88
    Registrace
    Jul 2007