reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Notebook cca za 25000,- někdy kolem září

anomarox (4)|9.7.2007 22:50
Dobrý den,

chtěl bych poprosit o radu při výběru notebooku. Jsem student na výšce a chci si pořídit noťas cca za 25 000,-. Kupovat ho chci někdy po prázdninách. Potřebuju stroj hlavně na práci, filmy a hudbu..prostě klasicky multimédia + občasné hraní méně náročných her..(CS,CoD2,apod).. takové střední velikosti..Preferuju kvalitnější výrobce, na firmy jako ACER a ASUS apod. nemám dobré reference. Vím, že tady podobné téma existuje ale thread se moc nerozvinul a nic pro mě tam nebylo...Jde mi o to, jestli mají přijít na trh nějaké nové řady notebooků, nebo mám vybírat ze stávající nabídky,..Líbí se mě HP (Pavilion např..ale chci na tom XP !! podmínka)..

Díky za rady a návrhy
josh.viklef (7)|10.7.2007 08:02
[QUOTE=anomarox;41065]Dobrý den,

chtěl bych poprosit o radu při výběru notebooku. Jsem student na výšce a chci si pořídit noťas cca za 25 000,-. Kupovat ho chci někdy po prázdninách. Potřebuju stroj hlavně na práci, filmy a hudbu..prostě klasicky multimédia + občasné hraní méně náročných her..(CS,CoD2,apod).. takové střední velikosti..Preferuju kvalitnější výrobce, na firmy jako ACER a ASUS apod. nemám dobré reference. Vím, že tady podobné téma existuje ale thread se moc nerozvinul a nic pro mě tam nebylo...Jde mi o to, jestli mají přijít na trh nějaké nové řady notebooků, nebo mám vybírat ze stávající nabídky,..Líbí se mě HP (Pavilion např..ale chci na tom XP !! podmínka)..

Díky za rady a návrhy[/QUOTE]
Doporucil bych NB IBM/Lenovo rady ThinkPad
josh.viklef (7)|10.7.2007 08:02
.....
pas!k (3765)|10.7.2007 08:16
Myslim ze hledat neco s 2 nmesicnim predstihem je blbost mrkni tak 14 dni pred tim nez to koupis
Sairus88 (18)|10.7.2007 10:49