reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

CPU intel E6600 + Windows XP

Mattoni (3)|11.7.2007 21:57
Mám problém. Nově mám nové PC a mám v něm intela E6600. Co se týče biosu nebo everestu,tak se hlásí obě jádra.
Bohužel ve windows XP Pro (legální a aktivované) se hlásí pouze jedno jádro (správce úloh - zobrazuje se pouze jedno jádro). Ve správci zařízení je zobrazen také jenom jeden procesor místo dvou, ale je tam nějaké neznámé zařízení (očividně to neznámé zařízení má co dočinění s čipsetem). Desku mám ASUS a čipset G965(http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=332&l4=0&model=1314&modelmenu=1).

Pracuji jako 3d grafik (Cinema 4D). Takže dvě jádra nutně potřebuji. Poradte prosim. Diky
endivie (99)|12.7.2007 03:09
trosku blba otazka ale mas ty XP SP2 ?
Mattoni (3)|12.7.2007 10:06
Ano mám. Moje chyba zapomněl jsem uvést. Takže Windows XP SP2 + všechny dostupné aktualizace
pegy (757)|12.7.2007 14:05
[QUOTE=Mattoni;41347]Ano mám. Moje chyba zapomněl jsem uvést. Takže Windows XP SP2 + všechny dostupné aktualizace[/QUOTE]
Sksual si stiahnut ofiialne ovladace od Intelu pre jeho procesory? To by mohlo pomoct... AMD ma tiez svoje ovladace, tak aj Intel by mal mat si myslim.... ;)
Mattoni (3)|12.7.2007 15:11
Ovladače jsem zkoušel,jak od intelu,tak i ovladače stáhnuté přímo z ASUSU.
pegy (757)|12.7.2007 16:55
[QUOTE=Mattoni;41394]Ovladače jsem zkoušel,jak od intelu,tak i ovladače stáhnuté přímo z ASUSU.[/QUOTE]