Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Zobrazené výsledky: 1 až 6 z 6

Téma: CPU intel E6600 + Windows XP

Nováček
    Registrace
    Jul 2007

Mám problém. Nově mám nové PC a mám v něm intela E6600. Co se týče biosu nebo everestu,tak se hlásí obě jádra.
    Bohužel ve windows XP Pro (legální a aktivované) se hlásí pouze jedno jádro (správce úloh - zobrazuje se pouze jedno jádro). Ve správci zařízení je zobrazen také jenom jeden procesor místo dvou, ale je tam nějaké neznámé zařízení (očividně to neznámé zařízení má co dočinění s čipsetem). Desku mám ASUS a čipset G965(http://www.asus.com/products.aspx?l1...14&modelmenu=1).

Pracuji jako 3d grafik (Cinema 4D). Takže dvě jádra nutně potřebuji. Poradte prosim. Diky
    Odpovídat lze po přihlášení

Občasný diskutér
    Registrace
    Feb 2007

trosku blba otazka ale mas ty XP SP2 ?

Nováček
    Registrace
    Jul 2007

Ano mám. Moje chyba zapomněl jsem uvést. Takže Windows XP SP2 + všechny dostupné aktualizace

Starousedlík SHW
    Registrace
    May 2006

Citace Původně odesláno od Mattoni Zobrazit příspěvek
    Ano mám. Moje chyba zapomněl jsem uvést. Takže Windows XP SP2 + všechny dostupné aktualizace
    Sksual si stiahnut ofiialne ovladace od Intelu pre jeho procesory? To by mohlo pomoct... AMD ma tiez svoje ovladace, tak aj Intel by mal mat si myslim....

Nováček
    Registrace
    Jul 2007

Ovladače jsem zkoušel,jak od intelu,tak i ovladače stáhnuté přímo z ASUSU.

Starousedlík SHW
    Registrace
    May 2006

Citace Původně odesláno od Mattoni Zobrazit příspěvek
    Ovladače jsem zkoušel,jak od intelu,tak i ovladače stáhnuté přímo z ASUSU.