reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Kompletní vodní chlazení

Neregistrovaný (0)|9.11.2013 22:32
Zdravím,

chtěl bych poradit s kompletním vodním chlazením pro skříň Corsair Carbide Air 540. Jsem uplný nováček v tomto směru. První rada by byla ze strany radiátorů. Na overclock.net jsem dost pátral, ale nedopátral jsem zda by se do skříně vešly radiátory: 360mm vpředu, 240mm nahoře a 120/140mm vzadu a jak tlusté radiátory. Asi by bylo nejlepší v kombinaci s ventilátory z jedné strany (nikoliv sandwich), aby se nemuseli dávat mimo skříň. Řešením bych to viděl na XSPC Triple Fan Radiator AX360 a XSPC Dual Fan Radiator AX240. Dále bych chtěl poradit s pumpou. Nějakou s dobrým poměrem hluk/výkon, ale žádné ořezávátko. Našel jsem Alphacool VPP655 Single + Laing D5 Plexi TOP. Expanzku bych rád vyřešil do dvou 5,25'' pozic, pokud možno bez těch indikací v procentech atd. ideální by byla asi tato XSPC Acrylic Dual 5.25" Bay Reservoir (Alu Front) ? A co blok pro socket 1155 ? EK Water Blocks EK-Supremacy Clean - Full Nickel by byl ideální ? Na GPU bych použil jednu z těch co se pro 780 od ASUS prodává. Můj limit ceny je cca 15k, na komponentech vyžaduji, aby nějakou dobu vydrželi. Jinak si chci nechat nějaké peníze na fitinky, hadice, kapalinu atd. Ještě dotaz na vypouštění systému. Četl jsem poslední vlákno s výpustným ventilem. Bylo by řešením, kdybych jej umístil do okruhu, konkrétně na intake 360mm radiátoru? Pumpa by totiž nebyla nejnižším bodem. Asi bych viděl tuto možnost za ideální (odmontovat radiátor mimo skříň a odšroubováním zátky ventilu vypustit systém).
Alphacool Support (1563)|10.11.2013 10:32
Dobrý den,

když to vezmu popořadě: