Podarilo sa nám zlomiť zásobník papiera, ale myslím, že aj predtým tá tlačiareň nevedela zobrať papier... taký istý problém mám aj s tlačiarnou Samsung SCX-4521f, ale pri tejto to nieje tak časté ako pri OKI, ale stále je to veľmi ale veľmi otravné (vždy treba otvoriť a zatvoriť kryt tlačiarne a tým sa aj reštartuje, čiže to trvá tak 30sek kým sa znova odhodlá zobrať papier). A ešte pri tlačiarni Samsung nechce brať papier pri kopírovaní/skenovaní papiera z vrchu.
ešte prikladám správu od podpory ohladom toho kopírovania z vrchu
"Přesvědčte se, zda formát papíru v nastavení ovladače tiskárny odpovídá formátu papíru v zásobníku. Nebo ověřte, zda formát papíru v nastavení ovladače tiskárny odpovídá výběru papíru v nastaveních používané softwarové aplikace.
Dále prosíme o ověření níže uvedených informací ohledně řešení potíží podáváním papíru:
• Odstraňte jakékoli překážky uvnitř zařízení.
• Papír není správně vložený. Vyjměte papír ze zásobníku
a vložte jej správně.
• V zásobníku je vloženo příliš velké množství papíru.
Vyjměte ze zásobníku přebývající množství papíru.
• Papír je příliš silný. Používejte pouze papír odpovídající
specifikacím, které dané zařízení vyžaduje. "
Všetko som to prezrel, ale bolo to skoro 2roky dozadu čo som to pozeral, takže vám neodprisahám, či niekde v tých veciach nieje chyba.
K týmto problémom som sa vrátil, lebo sme už chceli kupovať novu tlačiareň, keďže niekoľko ľudí z podpori od OKI nám povedalo, že skenovanie na novších OS z touto tlačiarňou nepôjde, tak som chcel sem obrátiť s pomocou na hľadanie novej tlačiarne, lenže som si všimol tému ohľadom toho skenovania, takže som celú vec prehodnotil... Ak ste sa teda s podobnými problémami stretli tak sa prosím podeľte o skúsenosti. Budem vám veľmi vďačný.
OKI: http://slovak.oki.com/printers/multifunction-printers/mono-mfp/detail.aspx?prodid=tcm:101-4276&tab=2
Samsung http://www.samsung.com/sk/support/model/SCX-4521F/ACZ
ešte prikladám správu od podpory ohladom toho kopírovania z vrchu
"Přesvědčte se, zda formát papíru v nastavení ovladače tiskárny odpovídá formátu papíru v zásobníku. Nebo ověřte, zda formát papíru v nastavení ovladače tiskárny odpovídá výběru papíru v nastaveních používané softwarové aplikace.
Dále prosíme o ověření níže uvedených informací ohledně řešení potíží podáváním papíru:
• Odstraňte jakékoli překážky uvnitř zařízení.
• Papír není správně vložený. Vyjměte papír ze zásobníku
a vložte jej správně.
• V zásobníku je vloženo příliš velké množství papíru.
Vyjměte ze zásobníku přebývající množství papíru.
• Papír je příliš silný. Používejte pouze papír odpovídající
specifikacím, které dané zařízení vyžaduje. "
Všetko som to prezrel, ale bolo to skoro 2roky dozadu čo som to pozeral, takže vám neodprisahám, či niekde v tých veciach nieje chyba.
K týmto problémom som sa vrátil, lebo sme už chceli kupovať novu tlačiareň, keďže niekoľko ľudí z podpori od OKI nám povedalo, že skenovanie na novších OS z touto tlačiarňou nepôjde, tak som chcel sem obrátiť s pomocou na hľadanie novej tlačiarne, lenže som si všimol tému ohľadom toho skenovania, takže som celú vec prehodnotil... Ak ste sa teda s podobnými problémami stretli tak sa prosím podeľte o skúsenosti. Budem vám veľmi vďačný.
OKI: http://slovak.oki.com/printers/multifunction-printers/mono-mfp/detail.aspx?prodid=tcm:101-4276&tab=2
Samsung http://www.samsung.com/sk/support/model/SCX-4521F/ACZ