Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 20

Téma: Výměna PC skříně

Nováček
    Registrace
    Jul 2010

Potřebovala bych vyměnit skříň, jde spíš o estetickou stránku než o funkční, každopádně sama si na to netroufám, v tomhle jsem absolutní amatér. Hledala jsem na netu nějakej návod, spíš abych věděla na co si dát pozor, s čím začít a tak, ale našla jsem jen nějaký fórum, kde to kluk pos*al a něco mu to odpálilo... Tak bych potřebovala najít někoho, kdo se v tom vyzná a byl by ochotný mi s tím pomoct. Bydlím v Brně, tak myslím že pár brňáků tady určitě bude...

Jinak bych ještě potřebovala poradit s výběrem skříně. Nějaký jsem si už našla, otázkou je, jestli je vůbec můžu mít.
    Teď mám: http://www.pcvcomp.cz/kme-cx-5762-mi...ack_d4246.html
    A tohle je můj výběr: http://pc-skrine.heureka.cz/srovnani...?fromclipboard
    Můj favorit je Asus TM-260, ale je mi jasný že když mám midi tower a tohle je mini, tak to zřejmě nepůjde...
    Odpovídat lze po přihlášení

Obyvatel SHW Avatar uživatele bastlir
    Registrace
    Jul 2009

Ach jo, takové zbytečnosti. Doufám, že máš už novější střeva počítače. Na starou desku se nová bedna špatně (zda li vůbec) shání. Do soukromky ti napíšu číslo, na koho se obrátit. Je to profík.

Čestný člen Avatar uživatele johny__g
    Registrace
    Sep 2007

Když už měnit skříň, co za nějakou kvalitnější? Papírový šunt nahradit jiným, i když s líbívým pozlátkem?

Nováček
    Registrace
    Jul 2010

bastlir: Popravdě, nový střeva nemá, počítač funguje skvěle, tak proč měnit něco co jde... A jak jsem už říkala, tak se v tom nevyznám, když už bych chtěla vyměnit něco uvnitř, tak si pořídím celej novej komp i s tou jinou skříní...