reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Výměna PC skříně

Marlonka (16)|4.9.2014 11:14
Potřebovala bych vyměnit skříň, jde spíš o estetickou stránku než o funkční, každopádně sama si na to netroufám, v tomhle jsem absolutní amatér. Hledala jsem na netu nějakej návod, spíš abych věděla na co si dát pozor, s čím začít a tak, ale našla jsem jen nějaký fórum, kde to kluk pos*al a něco mu to odpálilo... Tak bych potřebovala najít někoho, kdo se v tom vyzná a byl by ochotný mi s tím pomoct. Bydlím v Brně, tak myslím že pár brňáků tady určitě bude...

Jinak bych ještě potřebovala poradit s výběrem skříně. Nějaký jsem si už našla, otázkou je, jestli je vůbec můžu mít.
Teď mám: http://www.pcvcomp.cz/kme-cx-5762-midi-tower-atx-pz-500w-bllack_d4246.html
A tohle je můj výběr: http://pc-skrine.heureka.cz/srovnani-produktu--aerocool-i-curve_-_eurocase-ml-h990_-_aerocool-i-curve-plus_-_eurocase-ml-5435_400w_-_raijintek-arcadia_-_silverstone-sst-ps08-precision_-_thermaltake-swing_-_gigabyte-gz-m2_-_arctic-cooling-silentium-t11_-_aerocool-qs-102_-_asus-tm-260_-_asus-ta-881_-_modecom-feel-2-miditower_-_tacens-sagitta_-_eurocase-ml-5465_-_zalman-zm-z3-plus_-_eurocase-ml-5425_-_aerocool-gt_-_gigabyte-gz-x1_-_asus-tm-211_-_asus-tm-261_-_eurocase-ml-5425_400w_-_amei-am-c2001_-_eurocase-ml-5426_-_eurocase-ml-h60/?fromclipboard
Můj favorit je Asus TM-260, ale je mi jasný že když mám midi tower a tohle je mini, tak to zřejmě nepůjde... :(
bastlir (328)|4.9.2014 11:20
Ach jo, takové zbytečnosti. :) Doufám, že máš už novější střeva počítače. Na starou desku se nová bedna špatně (zda li vůbec) shání. Do soukromky ti napíšu číslo, na koho se obrátit. Je to profík.
johny__g (6387)|4.9.2014 13:56
Když už měnit skříň, co za nějakou kvalitnější? Papírový šunt nahradit jiným, i když s líbívým pozlátkem?