reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Zvukové karty a kodeky: Priblém s Creative sound blaster audixy fx

Neregistrovaný (0)|8.1.2016 20:57
Tazatel: Vyky

Znění dotazu: porovnávám zvuk integtované zvukovky Realtek podporujici Dolby Home Theater a Creative sound blaster audigy fx a mam malý problém, používám sluchátka a při zapnutí jakékoliv hry jde v pozadí slyšet šum, sluchátka (SENNHEISER CX300II), pri poslechu hudby a praci v desktopu bez problému... na integrované jsem žádný šum neslyšel, čím to může být ?

HW a SW počítače, jehož se dotaz týká: gigabyte GA-79 U3
i7-3820 , 3.60GHz
kingston 16 Gb 2666MHz
gigabyte GTX 660ti-oc
win 7 x64
r34ktor (7477)|8.1.2016 22:36
Nejspíše se tam v zátěži generuje rušení ze zdroje, nebo grafické karty. Bohužel u desek od GB nejsou problémy tohoto typu nijak výjimečné. 100% řešení je až externí kousek se samostatným napájením.

Máš zvukovku co nejdál, tzn. v úplně dolním slotu?
Vyky1 (0)|9.1.2016 10:07
no podle instrukcí v malém PCI express slotu hned pod grafikou (grafika je v úplně v horním), ale zdroj mám dole v bedne, takže zkusit prohodit grafiku se zvukovkou ? teď jsem se díval a ješte jeden malý PCI express mi zakrývá grafika http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4765#ov
Vyky2 (0)|9.1.2016 13:32
Tak grafiku jsem dal ke zdroji úplně dolů a zvukovku co nejdál od nich a stále stejný problém....
r34ktor (7477)|9.1.2016 18:15
Můžeš se zaregistrovat a zeptat přímo zástupců GB, ale obávám se, že jiné, než výše popsané řešení, to nemá.
Vyky3 (0)|12.1.2016 17:30
Tak jsem psal přímo gigabytu a došla mi odpověď

Dear Filip,

Thank you for your kindly mail and inquiry. About the issue you mentioned, It is normal to have a little bit noise from electronic components. If possible, we suggest you test another sound card to verify the issue.

As to the problem you mentioned, because there are so many products available in the market, we can hardly test all of them with our products. To prevent hardware compatibility issue, we will suggest you to test before purchasing. If that is not possible, please then find a local store you can trust where can provide good after sale service to make sure you can get full support in the future. Sorry for the inconvenience.

Best Regards,
GIGABYTE