Tazatel: Vyky
Znění dotazu: porovnávám zvuk integtované zvukovky Realtek podporujici Dolby Home Theater a Creative sound blaster audigy fx a mam malý problém, používám sluchátka a při zapnutí jakékoliv hry jde v pozadí slyšet šum, sluchátka (SENNHEISER CX300II), pri poslechu hudby a praci v desktopu bez problému... na integrované jsem žádný šum neslyšel, čím to může být ?
HW a SW počítače, jehož se dotaz týká: gigabyte GA-79 U3
i7-3820 , 3.60GHz
kingston 16 Gb 2666MHz
gigabyte GTX 660ti-oc
win 7 x64
Znění dotazu: porovnávám zvuk integtované zvukovky Realtek podporujici Dolby Home Theater a Creative sound blaster audigy fx a mam malý problém, používám sluchátka a při zapnutí jakékoliv hry jde v pozadí slyšet šum, sluchátka (SENNHEISER CX300II), pri poslechu hudby a praci v desktopu bez problému... na integrované jsem žádný šum neslyšel, čím to může být ?
HW a SW počítače, jehož se dotaz týká: gigabyte GA-79 U3
i7-3820 , 3.60GHz
kingston 16 Gb 2666MHz
gigabyte GTX 660ti-oc
win 7 x64
Nejspíše se tam v zátěži generuje rušení ze zdroje, nebo grafické karty. Bohužel u desek od GB nejsou problémy tohoto typu nijak výjimečné. 100% řešení je až externí kousek se samostatným napájením.
Máš zvukovku co nejdál, tzn. v úplně dolním slotu?
Máš zvukovku co nejdál, tzn. v úplně dolním slotu?
no podle instrukcí v malém PCI express slotu hned pod grafikou (grafika je v úplně v horním), ale zdroj mám dole v bedne, takže zkusit prohodit grafiku se zvukovkou ? teď jsem se díval a ješte jeden malý PCI express mi zakrývá grafika http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4765#ov
Můžeš se zaregistrovat a zeptat přímo zástupců GB, ale obávám se, že jiné, než výše popsané řešení, to nemá.
Tak jsem psal přímo gigabytu a došla mi odpověď
Dear Filip,
Thank you for your kindly mail and inquiry. About the issue you mentioned, It is normal to have a little bit noise from electronic components. If possible, we suggest you test another sound card to verify the issue.
As to the problem you mentioned, because there are so many products available in the market, we can hardly test all of them with our products. To prevent hardware compatibility issue, we will suggest you to test before purchasing. If that is not possible, please then find a local store you can trust where can provide good after sale service to make sure you can get full support in the future. Sorry for the inconvenience.
Best Regards,
GIGABYTE
Dear Filip,
Thank you for your kindly mail and inquiry. About the issue you mentioned, It is normal to have a little bit noise from electronic components. If possible, we suggest you test another sound card to verify the issue.
As to the problem you mentioned, because there are so many products available in the market, we can hardly test all of them with our products. To prevent hardware compatibility issue, we will suggest you to test before purchasing. If that is not possible, please then find a local store you can trust where can provide good after sale service to make sure you can get full support in the future. Sorry for the inconvenience.
Best Regards,
GIGABYTE