problém s instalací skeneru
ahoj, řešíme tady problém a už si nevíme rady...
na nově sestaveném PC (firmou) se nám nedaří nainstalovat skener. vždy to skončí na hlášce, kterou přikládám.
technik z firmy to sice rozchodil, ale jen s nějakým základním ovladačem, takže nelze nic nastavovat (kvalitu, barvy atd.)
prostě není ovládací soft a při jeho instalaci (ze stránek HP) se ta hláška objeví znovu...
vše ostatní (tiskárna, plotr...) nainstalovat šlo, takže bych poprosil o radu, co to může dělat
[ATTACH=CONFIG]31350[/ATTACH]
sestava:
GIGABYTE H170-D3H - Intel H170
Intel SSD 535 - 120GB
WD Blue EX - 1TB
Intel Core i5-6600
ADATA XPG Z1 8GB (2x4GB) DDR4 2133 CL13
GIGABYTE GTX750 Ti Ultra Durable 2 2GB
systém:
WIN 7/64 home
na nově sestaveném PC (firmou) se nám nedaří nainstalovat skener. vždy to skončí na hlášce, kterou přikládám.
technik z firmy to sice rozchodil, ale jen s nějakým základním ovladačem, takže nelze nic nastavovat (kvalitu, barvy atd.)
prostě není ovládací soft a při jeho instalaci (ze stránek HP) se ta hláška objeví znovu...
vše ostatní (tiskárna, plotr...) nainstalovat šlo, takže bych poprosil o radu, co to může dělat
[ATTACH=CONFIG]31350[/ATTACH]
sestava:
GIGABYTE H170-D3H - Intel H170
Intel SSD 535 - 120GB
WD Blue EX - 1TB
Intel Core i5-6600
ADATA XPG Z1 8GB (2x4GB) DDR4 2133 CL13
GIGABYTE GTX750 Ti Ultra Durable 2 2GB
systém:
WIN 7/64 home
díky, zítra to zkusím
instaloval jsem z těchto stránek, kde se zdá, že podpora win 7 je... a tvrdí to i na stránkách podpory HP... no uvidíme :)
http://www.hpdrivers.net/hp-scanjet-professional-3000-driver/
instaloval jsem z těchto stránek, kde se zdá, že podpora win 7 je... a tvrdí to i na stránkách podpory HP... no uvidíme :)
http://www.hpdrivers.net/hp-scanjet-professional-3000-driver/