Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Nec/Optiarc AD7543A

rhinos (2)|30.8.2007 13:59
Koupil jsem si tuto mechaniku do ntb Dell M65 jako nahradu za Dvd-rom.
mam s ni ale mensi problemy.Po nainstalovani jsem se snazil pouzit CD burner XP pro 3 nicmene ten po startu spadl bez jakekoliv hlasky a medium bylo netknute.Proto jsem si nainstaloval Nero ted momentalne nevim jakou verzi ale dostal jsem ho pribalenej k zakladni desce.Ten jedno dvd vypalil celkem bez problemu nebo to aspon tak vypadalo.Druhy den jsem potreboval vypalit nejake dalsi veci tak jsem opet spustil nero nicmene pri dvou pokusech mi to jednou totalne na konci vypalovani kouslo mechaniku kdy jsem slysel otaceni media,ale kontrolka nesvitila a kdyz jsem si vytahl na plochu nero byl tam jen ramecek okolo se 100% ale obsah okna nebyl videt(znate to urcite taky).Druhe medium se kouslo nekde na 27%(zajimave je ze pokud jsem zaskrtl v neru kontrolu media tak mi to po vypaleni toho prvniho napsalo neco ve smyslu ze na medium nema pristup,ale kdyz jsem provedl obycejne kontrolni zkopirovani na disk vse probehlo v poradku).Takze jsem odinstaloval CDburner a znovu nainstaloval.Ted uz vypaluje ale pomerne dost pomalu.Takze se ptam stalo se neco podobneho nekomu?Mam zkusit novejsi Nero nebo se shanet po nejakem fw pro mechaniku?Na jejich webu nic neni a jediny co sem nasel je upraveny fw pro zmenu bitsettingu?

rezim je UDMA33
media Verbatim DVD-R
pegy (757)|30.8.2007 16:35
[QUOTE=rhinoss;46284]Koupil jsem si tuto mechaniku do ntb Dell M65 jako nahradu za Dvd-rom.
mam s ni ale mensi problemy.................. [/QUOTE]
Ja som mal obdobny problem s napalovackou Sony do PC, vlozil som ju do PC a robila tiez podobne sprostosti, vyriesilo to az preinstalovanie systemu z danej mechaniky ;)
Braun (3)|31.8.2007 07:54