Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

trhaní obrazu při pohybu myši

BabaYaga (6)|11.9.2016 11:59
Zdravim, věděl by někdo, co by mohlo způsobovat tohle trhaní obrazu při pohybu myši prosím? nevim už čim by to mohlo byt, zkoušel jsem reinstal, win 10 i win 7 nepomáha. Ovladače mam aktuální, zkoušel jsem i jinou myš a stejně. Děla to u všech her i u cod2 z roku 05 :D Myslel sem, že to dělá realtek, ale ve videu mám všechny ovladače zvuku odinstalovaný. Pokud myší nehýbu jede to plynule. Předem prosím nepište ať nepoužívám myš a problém je vyřešen díky ;) Prosím o radu, ne o trapný komentáře. :-)
https://youtu.be/Fks0BRT9y7I

moje sestava:
procesor: i5-4690k 3.5ghz
zakladní deska: MSi z97 gaming 3
ram: 16Gp kingston 1600hz
grafická karta: msi gtx960 4G
zdroj VS650
nic neni přetaktovaný
monitor g2460pg (1920x1080) 144hz G sync
Georginek (2957)|11.9.2016 13:49
Ja teda nevim, ale nic nevidim.......
BabaYaga (6)|11.9.2016 13:50
nejvic to je vidět od 0:30
Fox_25 (613)|11.9.2016 15:42
S tímhle asi moc nenaděláš, já mám i5 3570K(4Ghz), 12GB ram, GTX 660OC od MSI a dělá mi to v podstatě to samé, ale taky mám promods 2 plus x dalších map. Maximálně můžeš zkusit dát hru na SSD. Zajímavé je, že jsem teď zkoušel průjezd tunelem pak po dálnici a přes město zase na dálnici a FPS nešlo pod 45. A to mám detaily na max(fullHD) a je vypnutá pouze hloubka ostrosti.

Toto trhání by mělo způsobovat postupné načítání objektů.
BabaYaga (6)|11.9.2016 16:12
hru mam na SSD samsung evo850, detaily na Ultra(FHD) + 300% změnu velikosti + G sync. Takže jak řikáš, je to tim načitaním nejspiš, ale nejde mi do hlavy, že u cod2 to děla taky. Přece jen to je hra z roku 2005, dá se hrat i na integrované grafice :D
Jinak dík za odpověd
Fox_25 (613)|11.9.2016 16:54
U cod by to dělat rozhodně nemělo, cod2 mi drží(GamePark) 250fps za všech okolností. Zkus snížit změnu velikosti, když jsem zkoušel 200% tak jsem měl pořád únosné FPS, ale měřič odezvy ve hře už ukazoval kolem 40ms a hraní opravdu nebylo příjemné.
BabaYaga (6)|11.9.2016 17:15
a tu odezvu změřím jak prosimte?
Fox_25 (613)|11.9.2016 17:37
V souboru s nastavením hry config.cfg(v dokumentech) zapni uset g_minicon "1" a uset g_fps "1" Pak se ti ve hře bude ukazovat fps a další info.
BabaYaga (6)|11.9.2016 17:53
ajoo :D diky. Tak při velikosti 200% mam 17+- a při 300% mam 22+-. Hned zatim je nejaky Dc, dc/s a to VM je furt červeny
Fox_25 (613)|12.9.2016 01:35
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=111&t=119355

Tady máš vysvětleno co ty zkratky znamenají, je to asi určeno pro debug při vývoji a pro optimalizace.

Ještě mě napadlo že by teoreticky mohlo pomoci rozbalit scs soubory se hrou(v prvním ETS na to dokonce stačil winrar). Pokud tam je nějaká komprese, tak rychlost načítání výrazně ovlivní CPU a ne disk.
BabaYaga (6)|12.9.2016 16:23
jj díky už sem to také našel, ale nemam páru co mysliš těma scs souborama, kde kam rozbalit nechápu absolutně sorry
Poradím si
Fox_25 (613)|12.9.2016 17:40
No, base.scs kde jsou data se hrou, je nějaký archiv který má určitý kompresní poměr. Pokud by se rozbalil přes scs extraktor a pak zabalil jako zip bez komprese, tak by to mělo urychlit celkově načítání protože to bude jen o rychlosti disku. Sám to teď zkouším protože i samotné načítání hry je prostě moc dlouhé. Soubor Base je už rozbalený a zabírá 3,4GB, soubor samotný má 1,6GB. Večer k tomu ještě nahážu modifikace a uvidím co to udělá.
Fox_25 (613)|12.9.2016 22:08
Tak, hotovo, ani jsem tam nezkoušel přidávat modifikace. Způsobilo to znatelně rychlejší loading a "cukání" zmizelo.