Keymaster_navrh01
Tak toto je vskutku originalni napad, sice se mi tam moc nelibi napis DFI na vetracku (lepsi by byl noname, nepusobilo by to tak rusive), ale jinak supr. Davam za 5. ;)
Opravdu netradiční, skvělé, úžasné, prostě u mě to tento wallpaper vyhrál na plné čáře. Ze všech mě nejvíce zaujal. Chytlo mě to za srdce a asi si to dneska dám na plochu. ;)
[QUOTE=tequilla]Tak toto je vskutku originalni napad, sice se mi tam moc nelibi napis DFI na vetracku (lepsi by byl noname, nepusobilo by to tak rusive), ale jinak supr. Davam za 5. ;)[/QUOTE]
mno, to by jinak nešlo, to je totiž podprahové sdělení, prostřednictvím kterýho říkám světu, na co si myslím že se tyhle fany nejmenované značky maximálně hodí ;)
Jinak nápad na fan-citronek a heatpipe-brčko měl jistý Richit. Tímto mu za to děkuji ;)
mno, to by jinak nešlo, to je totiž podprahové sdělení, prostřednictvím kterýho říkám světu, na co si myslím že se tyhle fany nejmenované značky maximálně hodí ;)
Jinak nápad na fan-citronek a heatpipe-brčko měl jistý Richit. Tímto mu za to děkuji ;)
Souhlasim s tim co psali ostatní. Jen bych chtěl říct že na první pohled mi to na talíří připadalo jak lego, vono to tak uměle vypadá. A ty příbory bez lesku bych typoval na nějaký hliník :))
Ale dávám *****
Ale dávám *****
Jen já rejpal bych namítnul, že kondíky jsou zespod zpravidla černé. Teď mám namysli tu gumovou ucpávku, kterou prochází nožičky. :) ale jinak super nápad
[QUOTE=Martin Šejnoha]Jen já rejpal bych namítnul, že kondíky jsou zespod zpravidla černé. Teď mám namysli tu gumovou ucpávku, kterou prochází nožičky. :) ale jinak super nápad[/QUOTE]
hehehe, já PC kondík zespod naživo ještě neviděl :-D. To mě vůbec nenapadlo ;)
hehehe, já PC kondík zespod naživo ještě neviděl :-D. To mě vůbec nenapadlo ;)
Render to je pekny + pekny napad = max pocet bodiku.
Kazdopadne mam jednu vytku, protoze se 3D jiz nejaky ten cas zabyvam, tak jsem si vsiml jedne nedokonalosti. Tou je sklo s zelenou tekutinou. Pokud by byla pouzita kaustika popr. volumetricka kaustika, byl by vysledek jiste jeste lepsi. Na sklu je nejspis pouzit fresnel, ale na te tekutine asi ne. Kazdopadne to uz jen rypu a na kvalite obrazku to temer nic nemeni.
Ostatni aspekty jsou perfektni, tim myslim napr. area shadows, AA a i GI.
Talir by mohl byt mohl malinko vice odrazet + mekky odraz, ale to uz je jen muj osobni pocit.
Kazdopadne 5 bodiku
Good work
Kez bych mel cas na 3D tak jako driv :)
Kazdopadne mam jednu vytku, protoze se 3D jiz nejaky ten cas zabyvam, tak jsem si vsiml jedne nedokonalosti. Tou je sklo s zelenou tekutinou. Pokud by byla pouzita kaustika popr. volumetricka kaustika, byl by vysledek jiste jeste lepsi. Na sklu je nejspis pouzit fresnel, ale na te tekutine asi ne. Kazdopadne to uz jen rypu a na kvalite obrazku to temer nic nemeni.
Ostatni aspekty jsou perfektni, tim myslim napr. area shadows, AA a i GI.
Talir by mohl byt mohl malinko vice odrazet + mekky odraz, ale to uz je jen muj osobni pocit.
Kazdopadne 5 bodiku
Good work
Kez bych mel cas na 3D tak jako driv :)
[QUOTE=Pavel Kovač]Render to je pekny + pekny napad = max pocet bodiku.
Kazdopadne mam jednu vytku, protoze se 3D jiz nejaky ten cas zabyvam, tak jsem si vsiml jedne nedokonalosti. Tou je sklo s zelenou tekutinou. Pokud by byla pouzita kaustika popr. volumetricka kaustika, byl by vysledek jiste jeste lepsi. Na sklu je nejspis pouzit fresnel, ale na te tekutine asi ne. Kazdopadne to uz jen rypu a na kvalite obrazku to temer nic nemeni.
Ostatni aspekty jsou perfektni, tim myslim napr. area shadows, AA a i GI.
Talir by mohl byt mohl malinko vice odrazet + mekky odraz, ale to uz je jen muj osobni pocit.
Kazdopadne 5 bodiku
Good work
Kez bych mel cas na 3D tak jako driv :)[/QUOTE]
Pod todle se podepisuju :), mě neni jasný, jestli mělo jít o realitu (potom mi chybí víc odlesků a lepší shadery) a nebo tak něco mezi a potom je tu supr (btw pěkný nasvětlení scény) :D.
Kazdopadne mam jednu vytku, protoze se 3D jiz nejaky ten cas zabyvam, tak jsem si vsiml jedne nedokonalosti. Tou je sklo s zelenou tekutinou. Pokud by byla pouzita kaustika popr. volumetricka kaustika, byl by vysledek jiste jeste lepsi. Na sklu je nejspis pouzit fresnel, ale na te tekutine asi ne. Kazdopadne to uz jen rypu a na kvalite obrazku to temer nic nemeni.
Ostatni aspekty jsou perfektni, tim myslim napr. area shadows, AA a i GI.
Talir by mohl byt mohl malinko vice odrazet + mekky odraz, ale to uz je jen muj osobni pocit.
Kazdopadne 5 bodiku
Good work
Kez bych mel cas na 3D tak jako driv :)[/QUOTE]
Pod todle se podepisuju :), mě neni jasný, jestli mělo jít o realitu (potom mi chybí víc odlesků a lepší shadery) a nebo tak něco mezi a potom je tu supr (btw pěkný nasvětlení scény) :D.
od začátku jsem to hrál na to že to nebude fotorealistický, ale stylizovaný. (řekněme něco jako třeba tohle: [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]. Prostě "čistý" render. Ale kdybych to měl dělat fotorealistický, tak je mi jasný že o moc věrnější by to nebylo ;), na tohle jsem lama ;)
Pavel Kovač: sklo i voda maj fresnel refl. Caustics se mi bohužel ve vrayi nepodařilo pořádně zprovoznit. Talíř je trochu spálenej. Ještě to celý trochu upravím (překopu hlavně osvětlení a příbor) a šmitec. Sem jsem hodil tuhle verzi, protože při mé lenivosti bych to jinak odevzdával až na poslední chvíli ;)
Pavel Kovač: sklo i voda maj fresnel refl. Caustics se mi bohužel ve vrayi nepodařilo pořádně zprovoznit. Talíř je trochu spálenej. Ještě to celý trochu upravím (překopu hlavně osvětlení a příbor) a šmitec. Sem jsem hodil tuhle verzi, protože při mé lenivosti bych to jinak odevzdával až na poslední chvíli ;)
JJ souhlasim ze to stylizovane je pekne, taky mam rad takove veci :)
Ta sklenka mi tam prisla proste takove nalepena, treba to je jen muj pocit treba to byl Vas zamer.
btw. takovy napad... co pouzit na tlacitka SSS?
Vsechny moje komentare jsou pouze muj osobni pocit, zpracovani a napad te sceny je perfektni a stale u me vede ze vsech wallpaperu. Proste vyjadruju to co bych tam asi zkusil udelat ja :)
Ta sklenka mi tam prisla proste takove nalepena, treba to je jen muj pocit treba to byl Vas zamer.
btw. takovy napad... co pouzit na tlacitka SSS?
Vsechny moje komentare jsou pouze muj osobni pocit, zpracovani a napad te sceny je perfektni a stale u me vede ze vsech wallpaperu. Proste vyjadruju to co bych tam asi zkusil udelat ja :)
[QUOTE=Pavel Kovač]btw. takovy napad... co pouzit na tlacitka SSS?[/QUOTE]
Mno nevim, proč? Podle mě jsou tlačítka na klávesnici z plastu přes který neni vidět ani náhodou :D, tak proč používat SSS? Třeba máte na mysli jinej fígl :D, co SSS neznam?????
Mno nevim, proč? Podle mě jsou tlačítka na klávesnici z plastu přes který neni vidět ani náhodou :D, tak proč používat SSS? Třeba máte na mysli jinej fígl :D, co SSS neznam?????
Pavel Kovač: jo, pohoda, díky moc za kritiku.
jsem teda ještě schválně zkoušel vyloupnout klávesu a strčit pod pořádný světlo, ale SSS tam určitě není ;). Navíc nemám nervy na to se s tím renderovat ;)
jsem teda ještě schválně zkoušel vyloupnout klávesu a strčit pod pořádný světlo, ale SSS tam určitě není ;). Navíc nemám nervy na to se s tím renderovat ;)
S tim SSS jsem to myslel tak: Nema to byt realny render, ano v realu nejsou tlacitka pruhledna, ale byl to jen takovy napad.. treba by to vyznelo pekne. Tim samozrejme nechci rict ze to je osklive to ani nahodou. Zkratka a jednoduse "napad" :)
Já vás tim nekritizuju :D, jen jsem chtěl věddět, co s tím zamýšlíte :).
2Keymaster: Jestli budeš renderovat jinou verzi (třeba s tim SSS), tak pak na ní nahoď link :D
2Keymaster: Jestli budeš renderovat jinou verzi (třeba s tim SSS), tak pak na ní nahoď link :D
[QUOTE=P@pi]2Keymaster: Jestli budeš renderovat jinou verzi (třeba s tim SSS), tak pak na ní nahoď link :D[/QUOTE]
ok, hodím
ale SSS verzi, jak už jsem říkal, dělat nebudu kvůli rendertime
ok, hodím
ale SSS verzi, jak už jsem říkal, dělat nebudu kvůli rendertime
Mna by zaujmalo, kolko casu si nad tym stravil? Inak zistit, ze to nie je fotka, mi trvalo trochu dlhsie a vlastne som na to prisiel len preto, ze sa to tu spomenulo a ze som si to precital :).
Inak nejde az tak velmi o to, ci to dat na plochu alebo nedat, hlavne je, ze su to fajn obrazky(nielen tento) a ked sa to niekomu velmi paci, tak si to na plochu kludne da.
Dobra praca.
Inak nejde az tak velmi o to, ci to dat na plochu alebo nedat, hlavne je, ze su to fajn obrazky(nielen tento) a ked sa to niekomu velmi paci, tak si to na plochu kludne da.
Dobra praca.
No, od fotky se to dá rozeznat ihned, chce to jen trochu cvik. Jen tak pro srandu můžeš zkusit tohle ;) http://www.autodesk.com/eng/etc/fakeorfoto/index.html
Výrobní čas je +- měsíc.
jinak já bych si tohle na plochu taky nedal ;). Ale to je spíš obecný problém, že bych si na plochu nedal pravděpodobně nic s motivy hardware ;).
---------------------
a malá poznámka pod čarou pro rýpaly ;) (nestihl jsem to napsat do threadu jak usmažit grafiku než to modi zamkli): studentská licence 3dsMAX stojí cca 3500Kč a vray má dokonce free verzi ;)
Výrobní čas je +- měsíc.
jinak já bych si tohle na plochu taky nedal ;). Ale to je spíš obecný problém, že bych si na plochu nedal pravděpodobně nic s motivy hardware ;).
---------------------
a malá poznámka pod čarou pro rýpaly ;) (nestihl jsem to napsat do threadu jak usmažit grafiku než to modi zamkli): studentská licence 3dsMAX stojí cca 3500Kč a vray má dokonce free verzi ;)
[QUOTE=Keymaster]
a malá poznámka pod čarou pro rýpaly ;) (nestihl jsem to napsat do threadu jak usmažit grafiku než to modi zamkli): studentská licence 3dsMAX stojí cca 3500Kč a vray má dokonce free verzi ;)[/QUOTE]
To že stojí 3500kč a VRay je i free je hezký, ale jsem si téměř jistej, že ty určitě nemáš free/student/lite verze :D
a malá poznámka pod čarou pro rýpaly ;) (nestihl jsem to napsat do threadu jak usmažit grafiku než to modi zamkli): studentská licence 3dsMAX stojí cca 3500Kč a vray má dokonce free verzi ;)[/QUOTE]
To že stojí 3500kč a VRay je i free je hezký, ale jsem si téměř jistej, že ty určitě nemáš free/student/lite verze :D
Vzhledem k tomu, že zítra je uzávěrka a nevidím žádné nové obrázky, myslím si, že můžeš být rád za svůj nápad. S velikou pravděpodobností si vyhrál.
U mě určitě. Neříkám že je to dokonalé, ale velmi působivé a originální.
//chvíli jsem si myslel, že jsi to fotil, lol
U mě určitě. Neříkám že je to dokonalé, ale velmi působivé a originální.
//chvíli jsem si myslel, že jsi to fotil, lol
mimo soutěž (pravidla jistě neumožňují "výměnu" obrázku): slibovaná verze 2.0 >> link
[QUOTE=P@pi]A asi i jinej matroš na sklenici nebo to dělá ta změna osvětlení?[/QUOTE]
ee, sklenice má stále stejnej materiál (no, možná jsem hejbal s reflexema, teď nevím...). Změna je hlavně nastavením rendereru (HDRI, refraktivní kaustika, nějaký hejblátka atd ;))
[QUOTE] No tak tomu hovorim pracicka. Hlavne ta v2.0. Nechcel by si ma ucit v 3D maxe? :-)[/QUOTE]
že bych si otevřel večerní univerzitu? ;)
ee, sklenice má stále stejnej materiál (no, možná jsem hejbal s reflexema, teď nevím...). Změna je hlavně nastavením rendereru (HDRI, refraktivní kaustika, nějaký hejblátka atd ;))
[QUOTE] No tak tomu hovorim pracicka. Hlavne ta v2.0. Nechcel by si ma ucit v 3D maxe? :-)[/QUOTE]
že bych si otevřel večerní univerzitu? ;)
[QUOTE=Keymaster]No, od fotky se to dá rozeznat ihned, chce to jen trochu cvik. Jen tak pro srandu můžeš zkusit tohle ;) http://www.autodesk.com/eng/etc/fakeorfoto/index.html
[/QUOTE]
Ten testik som si vyskusal a nedopadol nastastie najhorsie: 8 z 10. Inak moto20.jpg a aj ten space taxi su super.
---------------------
Ak by bola moznost stiahnut navrh, tak ja by som stiahol asi dva zo siestich, respektive z piatich, lebo ten posledny bud neprisiel na cas alebo nepresiel cenzurov, pretoze je to trochu iny hardware ;). imgid=187
[/QUOTE]
Ten testik som si vyskusal a nedopadol nastastie najhorsie: 8 z 10. Inak moto20.jpg a aj ten space taxi su super.
---------------------
Ak by bola moznost stiahnut navrh, tak ja by som stiahol asi dva zo siestich, respektive z piatich, lebo ten posledny bud neprisiel na cas alebo nepresiel cenzurov, pretoze je to trochu iny hardware ;). imgid=187
[QUOTE=ronky.net]Ten testik som si vyskusal a nedopadol nastastie najhorsie: 8 z 10.[/QUOTE]
jj :))
[QUOTE]Very good! Eight out of ten answers were correct.[/QUOTE]
jj :))
[QUOTE]Very good! Eight out of ten answers were correct.[/QUOTE]
Inak by som sa rad spytal, kolko trvar rendering a na com ;-). Bo mam doma X2 ale pri par zapnutych vecickach, i jednoducha scena, trva render nehorazne dlho a to dokonca bez HDR (pretoze netusim ako sa zapina :-) )
rendering na A64@2,34GHz, 1024MB RAM trval u první verze cca 5 hodin, u druhé nevím - běželo to celej den a pak jsem to nechal přes noc, ráno jsem samozřejmě rozespalej ten log s časama zavřel ;). Ale něco mezi 10 a 20 hodinama
otázkou je co si představuješ pod pojmem nehorázně dlouho - já jakožto úplnej začátečník jsem taky šílel z renderčasů nad 3 minuty, ale naučil jsem se s tím žít ;)
otázkou je co si představuješ pod pojmem nehorázně dlouho - já jakožto úplnej začátečník jsem taky šílel z renderčasů nad 3 minuty, ale naučil jsem se s tím žít ;)
[QUOTE=Keymaster]mimo soutěž (pravidla jistě neumožňují "výměnu" obrázku): slibovaná verze 2.0 >> link[/QUOTE]
Nevím proč, ale první verze se mi líbí více, připadá mi více reálná, ta druhá verze mi připadne jako už moc "prokreslená", až "překreslená". A nejsou tam stíny od příboru, klávesy vypadají moc nereálně apod. Prostě ta první verze u mě jasně vede.
Dávám plný počet bodů a přeji, abys to vyhrál. ;)
Nevím proč, ale první verze se mi líbí více, připadá mi více reálná, ta druhá verze mi připadne jako už moc "prokreslená", až "překreslená". A nejsou tam stíny od příboru, klávesy vypadají moc nereálně apod. Prostě ta první verze u mě jasně vede.
Dávám plný počet bodů a přeji, abys to vyhrál. ;)
[QUOTE=Keymaster]rendering na A64@2,34GHz, 1024MB RAM trval u první verze cca 5 hodin, u druhé nevím - běželo to celej den a pak jsem to nechal přes noc, ráno jsem samozřejmě rozespalej ten log s časama zavřel ;). Ale něco mezi 10 a 20 hodinama
otázkou je co si představuješ pod pojmem nehorázně dlouho - já jakožto úplnej začátečník jsem taky šílel z renderčasů nad 3 minuty, ale naučil jsem se s tím žít ;)[/QUOTE]
No ja som uz salel nad 20min :-). Takze tie tvoje hodiny a hodiny renderingu by som asi nevydrzal. Rad by som inak vedel o kolko by mi pri tomto renderingu pomohla profesionalna karta (ratam tak usetrenie 15-25% casu).
Najviac ma vsak stve, ze cosi ponastavujem, renderuje 30min a nakoniec je to aj tak na prd a teba nastavovat znovu :-(
otázkou je co si představuješ pod pojmem nehorázně dlouho - já jakožto úplnej začátečník jsem taky šílel z renderčasů nad 3 minuty, ale naučil jsem se s tím žít ;)[/QUOTE]
No ja som uz salel nad 20min :-). Takze tie tvoje hodiny a hodiny renderingu by som asi nevydrzal. Rad by som inak vedel o kolko by mi pri tomto renderingu pomohla profesionalna karta (ratam tak usetrenie 15-25% casu).
Najviac ma vsak stve, ze cosi ponastavujem, renderuje 30min a nakoniec je to aj tak na prd a teba nastavovat znovu :-(
[QUOTE=Gregi]No ja som uz salel nad 20min :-). Takze tie tvoje hodiny a hodiny renderingu by som asi nevydrzal. Rad by som inak vedel o kolko by mi pri tomto renderingu pomohla profesionalna karta (ratam tak usetrenie 15-25% casu).
Najviac ma vsak stve, ze cosi ponastavujem, renderuje 30min a nakoniec je to aj tak na prd a teba nastavovat znovu :-([/QUOTE]
Na to si zvykneš ;), jinak výkon renderu ovlivňuje pouze CPU a nikoli grafika (za předpokladu, že nepoužíváš nějaký specializovaný GPU shadery a nebo nějaký opravdu moderní software).
Grafika ti ovlivní pouze viewport.
Musíš se naučit zoptimalizovat render, když děláš zkušební rendery, tak nesmuíš renderovat celou scénu, zmenši detaily renderu, renderuj třeba jen určitou část obrázku (nemusíš celej fullscreen), zhorši kvalitu GI a AO apod, ale snaž se dělat ve scéně co nejmín polygonů a né skleničku s miliony polygony a ještě HyperNurbs :D
Najviac ma vsak stve, ze cosi ponastavujem, renderuje 30min a nakoniec je to aj tak na prd a teba nastavovat znovu :-([/QUOTE]
Na to si zvykneš ;), jinak výkon renderu ovlivňuje pouze CPU a nikoli grafika (za předpokladu, že nepoužíváš nějaký specializovaný GPU shadery a nebo nějaký opravdu moderní software).
Grafika ti ovlivní pouze viewport.
Musíš se naučit zoptimalizovat render, když děláš zkušební rendery, tak nesmuíš renderovat celou scénu, zmenši detaily renderu, renderuj třeba jen určitou část obrázku (nemusíš celej fullscreen), zhorši kvalitu GI a AO apod, ale snaž se dělat ve scéně co nejmín polygonů a né skleničku s miliony polygony a ještě HyperNurbs :D
předpokládám, že když už nějaký mod za mě umístil do galerie druhou verzi obrázku, že dál postoupí jen jedna, ne obě...