reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Keymaster (65)|11.8.2006 14:11
Keymaster_navrh01
4447844dc46bab00b3.jpg
tequilla (1015)|11.8.2006 14:23
Tak toto je vskutku originalni napad, sice se mi tam moc nelibi napis DFI na vetracku (lepsi by byl noname, nepusobilo by to tak rusive), ale jinak supr. Davam za 5. ;)
Withman (1337)|11.8.2006 14:40
Opravdu netradiční, skvělé, úžasné, prostě u mě to tento wallpaper vyhrál na plné čáře. Ze všech mě nejvíce zaujal. Chytlo mě to za srdce a asi si to dneska dám na plochu. ;)
Keymaster (65)|11.8.2006 16:39
[QUOTE=tequilla]Tak toto je vskutku originalni napad, sice se mi tam moc nelibi napis DFI na vetracku (lepsi by byl noname, nepusobilo by to tak rusive), ale jinak supr. Davam za 5. ;)[/QUOTE]
mno, to by jinak nešlo, to je totiž podprahové sdělení, prostřednictvím kterýho říkám světu, na co si myslím že se tyhle fany nejmenované značky maximálně hodí ;)

Jinak nápad na fan-citronek a heatpipe-brčko měl jistý Richit. Tímto mu za to děkuji ;)
eraser (0)|11.8.2006 17:09
Veľmi pôsobivé, jednoznačne hodnotím maximálnym počtom bodov.
P@pi (1519)|11.8.2006 17:27
Moc pěkný, v šem jsi to modeloval/renderoval? Moh si použiít GI :(, ale jinak moc pěknej render.
Keymaster (65)|11.8.2006 17:31
modelováno v MAXku, render Vray.
GI je použito (IRR+QMC)
P@pi (1519)|11.8.2006 18:01
Možná by mohlo bejt silnější, ale jinak good, mně se to páčí :).
Ingenio (18)|11.8.2006 18:15
Souhlasim s tim co psali ostatní. Jen bych chtěl říct že na první pohled mi to na talíří připadalo jak lego, vono to tak uměle vypadá. A ty příbory bez lesku bych typoval na nějaký hliník :))
Ale dávám *****
Martin Šejnoha (255)|12.8.2006 21:52
Jen já rejpal bych namítnul, že kondíky jsou zespod zpravidla černé. Teď mám namysli tu gumovou ucpávku, kterou prochází nožičky. :) ale jinak super nápad
Keymaster (65)|12.8.2006 22:01
[QUOTE=Martin Šejnoha]Jen já rejpal bych namítnul, že kondíky jsou zespod zpravidla černé. Teď mám namysli tu gumovou ucpávku, kterou prochází nožičky. :) ale jinak super nápad[/QUOTE]
hehehe, já PC kondík zespod naživo ještě neviděl :-D. To mě vůbec nenapadlo ;)
daenis (63)|12.8.2006 23:00
velmi dobra myslienka, velmi pekne... 5* :)
Withman (1337)|12.8.2006 23:35
BTW tohle bych také chtěl umět "vyrobit" :D
Withman (1337)|12.8.2006 23:37
Jinak u mě na ploše to teď vypadá asi takto :D
plocha.jpg
Pavel Kovač (374)|13.8.2006 10:23
Render to je pekny + pekny napad = max pocet bodiku.

Kazdopadne mam jednu vytku, protoze se 3D jiz nejaky ten cas zabyvam, tak jsem si vsiml jedne nedokonalosti. Tou je sklo s zelenou tekutinou. Pokud by byla pouzita kaustika popr. volumetricka kaustika, byl by vysledek jiste jeste lepsi. Na sklu je nejspis pouzit fresnel, ale na te tekutine asi ne. Kazdopadne to uz jen rypu a na kvalite obrazku to temer nic nemeni.

Ostatni aspekty jsou perfektni, tim myslim napr. area shadows, AA a i GI.
Talir by mohl byt mohl malinko vice odrazet + mekky odraz, ale to uz je jen muj osobni pocit.

Kazdopadne 5 bodiku
Good work
Kez bych mel cas na 3D tak jako driv :)
P@pi (1519)|13.8.2006 13:35
[QUOTE=Pavel Kovač]Render to je pekny + pekny napad = max pocet bodiku.

Kazdopadne mam jednu vytku, protoze se 3D jiz nejaky ten cas zabyvam, tak jsem si vsiml jedne nedokonalosti. Tou je sklo s zelenou tekutinou. Pokud by byla pouzita kaustika popr. volumetricka kaustika, byl by vysledek jiste jeste lepsi. Na sklu je nejspis pouzit fresnel, ale na te tekutine asi ne. Kazdopadne to uz jen rypu a na kvalite obrazku to temer nic nemeni.

Ostatni aspekty jsou perfektni, tim myslim napr. area shadows, AA a i GI.
Talir by mohl byt mohl malinko vice odrazet + mekky odraz, ale to uz je jen muj osobni pocit.

Kazdopadne 5 bodiku
Good work
Kez bych mel cas na 3D tak jako driv :)[/QUOTE]

Pod todle se podepisuju :), mě neni jasný, jestli mělo jít o realitu (potom mi chybí víc odlesků a lepší shadery) a nebo tak něco mezi a potom je tu supr (btw pěkný nasvětlení scény) :D.
Keymaster (65)|13.8.2006 14:39
od začátku jsem to hrál na to že to nebude fotorealistický, ale stylizovaný. (řekněme něco jako třeba tohle: http://www.cg4uplus.ic.cz/moto20.jpg). Prostě "čistý" render. Ale kdybych to měl dělat fotorealistický, tak je mi jasný že o moc věrnější by to nebylo ;), na tohle jsem lama ;)

Pavel Kovač: sklo i voda maj fresnel refl. Caustics se mi bohužel ve vrayi nepodařilo pořádně zprovoznit. Talíř je trochu spálenej. Ještě to celý trochu upravím (překopu hlavně osvětlení a příbor) a šmitec. Sem jsem hodil tuhle verzi, protože při mé lenivosti bych to jinak odevzdával až na poslední chvíli ;)
Pavel Kovač (374)|14.8.2006 00:07
JJ souhlasim ze to stylizovane je pekne, taky mam rad takove veci :)
Ta sklenka mi tam prisla proste takove nalepena, treba to je jen muj pocit treba to byl Vas zamer.

btw. takovy napad... co pouzit na tlacitka SSS?

Vsechny moje komentare jsou pouze muj osobni pocit, zpracovani a napad te sceny je perfektni a stale u me vede ze vsech wallpaperu. Proste vyjadruju to co bych tam asi zkusil udelat ja :)
P@pi (1519)|14.8.2006 10:30
[QUOTE=Pavel Kovač]

btw. takovy napad... co pouzit na tlacitka SSS?

[/QUOTE]

Mno nevim, proč? Podle mě jsou tlačítka na klávesnici z plastu přes který neni vidět ani náhodou :D, tak proč používat SSS? Třeba máte na mysli jinej fígl :D, co SSS neznam?????
Keymaster (65)|14.8.2006 12:46
Pavel Kovač: jo, pohoda, díky moc za kritiku.

jsem teda ještě schválně zkoušel vyloupnout klávesu a strčit pod pořádný světlo, ale SSS tam určitě není ;). Navíc nemám nervy na to se s tím renderovat ;)
ICEBOSS (3435)|14.8.2006 21:51
velice vtipne... na pozadi bych to teda nechtel, protoze je to moc svetly,ale davam 5...
Pavel Kovač (374)|15.8.2006 13:23
S tim SSS jsem to myslel tak: Nema to byt realny render, ano v realu nejsou tlacitka pruhledna, ale byl to jen takovy napad.. treba by to vyznelo pekne. Tim samozrejme nechci rict ze to je osklive to ani nahodou. Zkratka a jednoduse "napad" :)
P@pi (1519)|15.8.2006 14:33
[QUOTE=Pavel Kovač]S tim SSS jsem to myslel tak: Nema to byt realny render, ano v realu nejsou tlacitka pruhledna, ale byl to jen takovy napad.. treba by to vyznelo pekne. Tim samozrejme nechci rict ze to je osklive to ani nahodou. Zkratka a jednoduse "napad" :)[/QUOTE]

Já vás tim nekritizuju :D, jen jsem chtěl věddět, co s tím zamýšlíte :).

2Keymaster: Jestli budeš renderovat jinou verzi (třeba s tim SSS), tak pak na ní nahoď link :D
Keymaster (65)|15.8.2006 15:14
[QUOTE=P@pi]2Keymaster: Jestli budeš renderovat jinou verzi (třeba s tim SSS), tak pak na ní nahoď link :D[/QUOTE]
ok, hodím
ale SSS verzi, jak už jsem říkal, dělat nebudu kvůli rendertime
Honny (262)|16.8.2006 15:44
moc hezký...

k těm kondíkům (zrovna měním na grafice :) ): http://i8.tinypic.com/24pmh4w.jpg
ronky (19)|16.8.2006 19:32
Mna by zaujmalo, kolko casu si nad tym stravil? Inak zistit, ze to nie je fotka, mi trvalo trochu dlhsie a vlastne som na to prisiel len preto, ze sa to tu spomenulo a ze som si to precital :).

Inak nejde az tak velmi o to, ci to dat na plochu alebo nedat, hlavne je, ze su to fajn obrazky(nielen tento) a ked sa to niekomu velmi paci, tak si to na plochu kludne da.

Dobra praca.
Keymaster (65)|16.8.2006 20:37
[QUOTE=ronky.net]Mna by zaujmalo, kolko casu si nad tym stravil? Inak zistit, ze to nie je fotka, mi trvalo trochu dlhsie a vlastne som na to prisiel len preto, ze sa to tu spomenulo a ze som si to precital :).

Inak nejde az tak velmi o to, ci to dat na plochu alebo nedat, hlavne je, ze su to fajn obrazky(nielen tento) a ked sa to niekomu velmi paci, tak si to na plochu kludne da.

Dobra praca.[/QUOTE]
No, od fotky se to dá rozeznat ihned, chce to jen trochu cvik. Jen tak pro srandu můžeš zkusit tohle ;) http://www.autodesk.com/eng/etc/fakeorfoto/index.html
Výrobní čas je +- měsíc.

jinak já bych si tohle na plochu taky nedal ;). Ale to je spíš obecný problém, že bych si na plochu nedal pravděpodobně nic s motivy hardware ;).

---------------------

a malá poznámka pod čarou pro rýpaly ;) (nestihl jsem to napsat do threadu jak usmažit grafiku než to modi zamkli): studentská licence 3dsMAX stojí cca 3500Kč a vray má dokonce free verzi ;)
P@pi (1519)|16.8.2006 22:25
[QUOTE=Keymaster]
a malá poznámka pod čarou pro rýpaly ;) (nestihl jsem to napsat do threadu jak usmažit grafiku než to modi zamkli): studentská licence 3dsMAX stojí cca 3500Kč a vray má dokonce free verzi ;)[/QUOTE]

To že stojí 3500kč a VRay je i free je hezký, ale jsem si téměř jistej, že ty určitě nemáš free/student/lite verze :D
Honny (262)|16.8.2006 23:48
a není to jedno?
Architect (232)|17.8.2006 19:30
Vzhledem k tomu, že zítra je uzávěrka a nevidím žádné nové obrázky, myslím si, že můžeš být rád za svůj nápad. S velikou pravděpodobností si vyhrál.
U mě určitě. Neříkám že je to dokonalé, ale velmi působivé a originální.
//chvíli jsem si myslel, že jsi to fotil, lol
soki65 (1)|18.8.2006 09:20
Super, klobúk dole
Keymaster (65)|18.8.2006 16:24
mimo soutěž (pravidla jistě neumožňují "výměnu" obrázku): slibovaná verze 2.0 >> link
P@pi (1519)|18.8.2006 16:28
Pořádný HDR a hned je to jiný :D
Keymaster (65)|18.8.2006 17:26
hlavně změna lightning rigu...
P@pi (1519)|18.8.2006 17:31
A asi i jinej matroš na sklenici nebo to dělá ta změna osvětlení?
Gregi (4)|18.8.2006 20:31
No tak tomu hovorim pracicka. Hlavne ta v2.0. Nechcel by si ma ucit v 3D maxe? :-)
Keymaster (65)|19.8.2006 00:07
[QUOTE=P@pi]A asi i jinej matroš na sklenici nebo to dělá ta změna osvětlení?[/QUOTE]
ee, sklenice má stále stejnej materiál (no, možná jsem hejbal s reflexema, teď nevím...). Změna je hlavně nastavením rendereru (HDRI, refraktivní kaustika, nějaký hejblátka atd ;))

[QUOTE] No tak tomu hovorim pracicka. Hlavne ta v2.0. Nechcel by si ma ucit v 3D maxe? :-)[/QUOTE]
že bych si otevřel večerní univerzitu? ;)
ronky (19)|19.8.2006 09:41
[QUOTE=Keymaster]No, od fotky se to dá rozeznat ihned, chce to jen trochu cvik. Jen tak pro srandu můžeš zkusit tohle ;) http://www.autodesk.com/eng/etc/fakeorfoto/index.html
[/QUOTE]

Ten testik som si vyskusal a nedopadol nastastie najhorsie: 8 z 10. Inak moto20.jpg a aj ten space taxi su super.

---------------------

Ak by bola moznost stiahnut navrh, tak ja by som stiahol asi dva zo siestich, respektive z piatich, lebo ten posledny bud neprisiel na cas alebo nepresiel cenzurov, pretoze je to trochu iny hardware ;). http://www.svethardware.cz/forum/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=187
Honny (262)|22.8.2006 10:41
[QUOTE=ronky.net]Ten testik som si vyskusal a nedopadol nastastie najhorsie: 8 z 10.[/QUOTE]
jj :))
[QUOTE]Very good! Eight out of ten answers were correct.[/QUOTE]
Gregi (4)|22.8.2006 15:56
Inak by som sa rad spytal, kolko trvar rendering a na com ;-). Bo mam doma X2 ale pri par zapnutych vecickach, i jednoducha scena, trva render nehorazne dlho a to dokonca bez HDR (pretoze netusim ako sa zapina :-) )
Keymaster (65)|22.8.2006 19:23
rendering na A64@2,34GHz, 1024MB RAM trval u první verze cca 5 hodin, u druhé nevím - běželo to celej den a pak jsem to nechal přes noc, ráno jsem samozřejmě rozespalej ten log s časama zavřel ;). Ale něco mezi 10 a 20 hodinama

otázkou je co si představuješ pod pojmem nehorázně dlouho - já jakožto úplnej začátečník jsem taky šílel z renderčasů nad 3 minuty, ale naučil jsem se s tím žít ;)
Withman (1337)|22.8.2006 21:28
[QUOTE=Keymaster]mimo soutěž (pravidla jistě neumožňují "výměnu" obrázku): slibovaná verze 2.0 >> link[/QUOTE]

Nevím proč, ale první verze se mi líbí více, připadá mi více reálná, ta druhá verze mi připadne jako už moc "prokreslená", až "překreslená". A nejsou tam stíny od příboru, klávesy vypadají moc nereálně apod. Prostě ta první verze u mě jasně vede.

Dávám plný počet bodů a přeji, abys to vyhrál. ;)
Withman (1337)|22.8.2006 21:30
[QUOTE=ronky.net]Ten testik som si vyskusal a nedopadol nastastie najhorsie: 8 z 10. Inak moto20.jpg a aj ten space taxi su super.

---------------------

Ak by bola moznost stiahnut navrh, tak ja by som stiahol asi dva zo siestich, respektive z piatich, lebo ten posledny bud neprisiel na cas alebo nepresiel cenzurov, pretoze je to trochu iny hardware ;). http://www.svethardware.cz/forum/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=187[/QUOTE]

Na první pokus 7 z 10, na druhý jsem dal 9 z 10. Hlavně mě zmátl ten první obrázek :o)
Gregi (4)|23.8.2006 12:20
[QUOTE=Keymaster]rendering na A64@2,34GHz, 1024MB RAM trval u první verze cca 5 hodin, u druhé nevím - běželo to celej den a pak jsem to nechal přes noc, ráno jsem samozřejmě rozespalej ten log s časama zavřel ;). Ale něco mezi 10 a 20 hodinama

otázkou je co si představuješ pod pojmem nehorázně dlouho - já jakožto úplnej začátečník jsem taky šílel z renderčasů nad 3 minuty, ale naučil jsem se s tím žít ;)[/QUOTE]
No ja som uz salel nad 20min :-). Takze tie tvoje hodiny a hodiny renderingu by som asi nevydrzal. Rad by som inak vedel o kolko by mi pri tomto renderingu pomohla profesionalna karta (ratam tak usetrenie 15-25% casu).
Najviac ma vsak stve, ze cosi ponastavujem, renderuje 30min a nakoniec je to aj tak na prd a teba nastavovat znovu :-(
P@pi (1519)|23.8.2006 12:26
[QUOTE=Gregi]No ja som uz salel nad 20min :-). Takze tie tvoje hodiny a hodiny renderingu by som asi nevydrzal. Rad by som inak vedel o kolko by mi pri tomto renderingu pomohla profesionalna karta (ratam tak usetrenie 15-25% casu).
Najviac ma vsak stve, ze cosi ponastavujem, renderuje 30min a nakoniec je to aj tak na prd a teba nastavovat znovu :-([/QUOTE]

Na to si zvykneš ;), jinak výkon renderu ovlivňuje pouze CPU a nikoli grafika (za předpokladu, že nepoužíváš nějaký specializovaný GPU shadery a nebo nějaký opravdu moderní software).
Grafika ti ovlivní pouze viewport.
Musíš se naučit zoptimalizovat render, když děláš zkušební rendery, tak nesmuíš renderovat celou scénu, zmenši detaily renderu, renderuj třeba jen určitou část obrázku (nemusíš celej fullscreen), zhorši kvalitu GI a AO apod, ale snaž se dělat ve scéně co nejmín polygonů a né skleničku s miliony polygony a ještě HyperNurbs :D
Keymaster (65)|26.8.2006 11:52
předpokládám, že když už nějaký mod za mě umístil do galerie druhou verzi obrázku, že dál postoupí jen jedna, ne obě...
Karel Polívka (1485)|26.8.2006 12:10
[QUOTE=Keymaster]předpokládám, že když už nějaký mod za mě umístil do galerie druhou verzi obrázku, že dál postoupí jen jedna, ne obě...[/QUOTE]
Dnes budu dělat onu selekci (tedy anketu, v níž bude zastoupeno 15 doposud nejlépe ohodnocených návrhů).

Vzhledem k tomu, že má druhá verze Vašeho návrhu průměr hodnocení prozatím 5, mám v plánu zařadit právě tu (první verze má průměr 4.71).
Keymaster (65)|26.8.2006 12:30
[QUOTE=Karel Polívka]Dnes budu dělat onu selekci (tedy anketu, v níž bude zastoupeno 15 doposud nejlépe ohodnocených návrhů).

Vzhledem k tomu, že má druhá verze Vašeho návrhu průměr hodnocení prozatím 5, mám v plánu zařadit právě tu (první verze má průměr 4.71).[/QUOTE]
ok, takže druhá verze tam bude a první ne, ano? Tak to bude myslím nejlepší...
Karel Polívka (1485)|26.8.2006 13:04
[QUOTE=Keymaster]ok, takže druhá verze tam bude a první ne, ano? Tak to bude myslím nejlepší...[/QUOTE]
Ano, přesně tak.
FanATIk (47)|30.8.2006 23:10
aky je rozdiel medzi navrh01 a 02. Inak velmi pekne su oba, len sa mi zdaju totožne.