reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

3x RAM v PC

Z.Dark (1)|14.10.2007 21:07
Mám doma jedno starší PC , ve kterém jsou v současné době dvě RAM ( PQI DDR-400 256MB CL 2,5 ) v dualu. Dostal jsem ted od známého ještě jeden kousek této paměti a ted přemýšlím, jestli ji do PC dát či ne. Nainstalovány jsou XP, deska Intel D865GBF, procesor Celeron D 2,4MHz , grafika ASUS A9550GE/TD 128MB.
Na desce jsou ještě dva sloty volné, je jedno do kterého bych tu pamět přidal nebo se musí dodržet nějaké pořadí? Nebudou se paměti mezi sebou nějak "dohadovat" což by mělo za následek zhoršení výkonu, tudíž doporučíte mi zvýšení paměti na 768MB přidáním třetí RAM ?
V této oblasti jsem laik, snažil jsem se něco najít na internetu, ale takovou kombinaci jsem nenašel Budu proto velmi vděčný za dobrou radu. Předem děkuji
husky14 (4214)|14.10.2007 21:10
Nejlepsi bude, kdyz to zkusis a uvidis ;) Pridej ji tam a kdyz PC nabootuje, tak se presvedc, ze mas 768MB ram a jestli to bude stabilni, mas vyhrano :p
tgfh (2985)|14.10.2007 21:18
Jo..dej ji tam.

512MB RAM je málo, možná, že se ti sníží přenosová rychlost pamětí, ale zvýšení kapacity na 768MB za to imho stojí.
Intri (3490)|14.10.2007 22:12
Takto to mám zapojená já. Taky s Celeronem ( D, 4E nebo co to je, co diagnostický nástroj, to názor ), taky 3x256 a jede mi to v pohodě. Jestli nevíš, do jakého slotu tu paměť dát, stáhni si CPU-Z a mrkni na paměti. 3 sloty budou stejně označené, čtvrtý bude mít označení trochu jiné. Tak tu paměť píchni do toho stejně označeného slotu a měl bys být bez starostí.
mech13 (5526)|15.10.2007 00:13
je jedno kam ji das, i presto ze pameti pak nepojedou v dual channel tak tech 256MB navic za to stoji.

proste ji tam dej a uvidis jestli se ti komp rozjede a bude hlasit ze ma doopravdy 768MB