Cyberpunk 2077 s FSR 2.0 tak zřejmě funguje vcelku bez problémů, přičemž v odkazovaném článku naleznete informace o tom, jak danou modifikaci nainstalovat a zprovoznit. Je třeba jen upozornit na to, že pro majitele s kartami GeForce RTX nemá taková věc cenu, neboť jim nic nepřinese a spíše jim sebere část výkonu oproti DLSS 2.x. Server TechPowerUp přitom testoval verzi DLSS 2.4.3, která na této hře také není oficiálně k dispozici, ale úprava je v tomto případě velice snadná. Stačí nahradit příslušný .dll soubor v instalaci hry novějším.
.jpg)
Srovnání kvality obrazu hry Cyberpunk 2077 nabízí celkem tři snímky v různých verzích. Jde o snímky v rozlišení 4K, 1440p a 1080p, které si můžeme vybrat ve verzích bez upscalingu a pak na různá nastavení kvality technologií FSR 1.0, FSR 2.0 a DLSS 2.4.3.
Testovalo se na sestavě s kartou GeForce RTX 3080 na kvalitu Ultra včetně ray tracingu, ovšem funkce motion blur a depth of field byly z pochopitelných důvodu vypnuty. Už včera odkazované video nám také poskytne srovnání v pohybu, neboť jedině tak lze odhalit různé neduhy, jako je třeba efekt ghostingu týkající se technologie DLSS.
Co se týče kvality, o té se můžete přesvědčit ideálně sami prohlédnutím snímků na TechPowerUp. Dá se říci, že FSR 2.0 oproti 1.0 nabízí v Cyberpunku výrazně lepší kvalitu obrazu, což se týká především nižších cílových rozlišení. Jenomže poněkud jiné je to v pohybu a tady lze v případě FSR 2.0 narazit právě na ghosting, což můžeme přičíst prostě tomu, že tato technologie nebyla pro tuto hru vůbec vyladěna. Dále tu FSR 2.0 tvoří výrazné artefakty v případě zapnuté funkce motion blur a odrazy realizované pomocí ray tracingu mají viditelně nízké rozlišení. Ideální to tak není, ovšem co výkon?
V cílovém rozlišení 4K dokáže FSR 1.0 i předčit technologii DLSS, ale FSR 2.0 už výrazně zaostává. O dvojnásobných FPS se dá mluvit až v případě nejnižší kvality upscalingu a jinak tu obecně platí, že FSR 2.0 se ve výkonu (výsledných FPS) vyrovná technologii DLSS, která je ovšem na vyšším stupni kvality. To samé platí i pro rozlišení 1440p a Full HD, a právě i proto není třeba o FSR 2.0 zatím v Cyberpunku uvažovat, jestliže máme k dispozici GeForce RTX.