reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
28.5.2021, Jan Vítek, aktualita
Na webu se objevily první výsledky herních testů grafické karty GeForce RTX 3080 Ti, což s největší pravděpodobností znamená, že už probíhají první testy pro účely recenzí. Vedle toho máme také potvrzeny specifikace. 
lipo (113) | 28.5.202117:55
Predne jde o cenu etherea, na btc je to sice dost navazane ale i tak nepadla tak nizko aby se tezeni dostalo na uroven profitability, i tak zkusenejsi tezari neprestanou tezit a chvilku to zadotuju a po naslednem rustu cen prodaji za daleko lepsi ceny.. Bohuzel vubec neni duvod aby toho nekdo nechaval.. Karty omezene na tezbu etherea akorat vystreli ceny RVN, kde to bude moct tezit na plno..
Odpovědět0  1
Zubik1000CZ (323) | 28.5.202111:17
Dokážu si představit, že nějakej dement zas uplatí nějakého idiota z nV a že zas budou ovladače bez omezovače.
Odpovědět1  3
Wick0 (168) | 28.5.202111:51
mna by skor zaujimalo ci sa uz bude dat konecne kupit za normalnu cenu a ci vobec budu nejake na trhu. Ale predpokladam ze to zase vykupia vsetko scaplery a budu predavat po 3 tis €
Odpovědět0  0
snajprik (1554) | 28.5.202112:11
Momentalne težari prechadzaju na disky a je ohlaseny iny druh ťažby ako je s GPU, + Bitcoin sa prepadol o 25% tak že nejaka navratnosť pri ťažbe momentalne nieje. Svita na lepšie časy.
Odpovědět1  3
Bespi (157) | 28.5.202112:31
Za prve to neni pravda. Za druhe tezba je aktualne ten mensi problem co se tyce dostupnosti VGA. Poptavka i ze strany hracu je mnohem vetsi nez drive a je spousta problemu kolem vyroby a logistiky. Do konce roku nelze cekat zlepseni at uz bude cena BTC jakakoliv.
Odpovědět0  0
Zubik1000CZ (323) | 28.5.202114:42
Tady se nemluví o obecném nedostatku. Ono je rozdíl, když se 20 karet dostane ke dvaceti lidem a když si všech 20 karet koupí jeden exot a znemožní devatenácti lidem poklidné hraní her.
Odpovědět0  0
coremar (429) | 28.5.202111:54
Tady bych čekal, že omezovač už bude na malinko jiné úrovni, než na úrovni ovladačů. Alespoň by nedávalo smysl to udělat stejně hloupě jako poprvé..
Odpovědět0  0
snajprik (1554) | 28.5.202112:08
Dobra sprava je že Bitcoin aj ine digitalne medi idu pomaly do hajzlu, dnes za 6h sa Bitcoin prepadol o 1000€ a stale klesa. Tak že ten obmedzovač či je či nie je jedno ak ťažba sa neoplati tak GPU budu na skladoch.
Odpovědět0  4
Bespi (157) | 28.5.202112:28
Jako by to takhle nekolisalo porad ... .
Odpovědět1  0
Milan Šurkala (4487) | 28.5.202113:36
Tady je potřeba být trochu opatrný v argumentaci ­(neříkám, že nemáte pravdu, ale i pokud se Váš názor o poklesu vyplní, je postaven na nesprávných argumentech ­- což je i tak stále špatně navzdory možná správnému závěru­). Že se BTC propadl za 6 hodin o nějakou částku, moc neznamená. Na tom nemůžete stavět žádnou argumentaci z dlouhodobého hlediska, ani když je ten pád součástí třeba týdenního poklesu. Něco takového přeci vyžaduje mnohem dlouhodobější ukazatele. To je jako byste si na cestě ze Slovenska do Chorvatska řekl, že tam nestihnete dojet ve stanoveném termínu, protože jste na první křižovatce od domu dvakrát chytl červenou.

Pamatuji si tady jednoho čtenáře, který nedávno jasně viděl prasknutí bubliny na krátkodobém pádu, přičemž to naopak nasvědčovalo na krátkodobou korekci. Do dvou týdnů byl BTC o 25 % výše. Postavte to na něčem, co může něco takového naznačovat. Možná to skutečně bude napovídat tomu, co tvrdíte. Neříkám, že ne. Pomalý pokles několika dní podepřený výrazným 6hodinovým pádem Vám moc neřekne, to je stále dost krátkodobá věc, aby se z ní dalo hovořit o něčem dlouhodobém. Jen v květnu to jsme tu měli ve 4hodinových intervalech téměř 30 poklesů o více než 1000 USD ­(a okolo 20 poklesů přes 1000 EUR­). Postavte to na něčem, co má alespoň nějakou vypovídající hodnotu. Jen připomínám, nemám nic proti Vašemu názoru o budoucnosti BTC a jiných kryptoměn, ale proti tomu, jak jste k němu došel. Chce to trochu komplexnější pohled ­(argumentaci­).
Odpovědět0  1
Wick0 (168) | 28.5.202113:56
Aby prestali taziari kupovat karty na tazenie, musel by klesnut BTC hlboko pod 10tis, tak ako v prvej vlne a ostat tam par mesiacov, kym bol na 20 tazili vsetci o dusu, teraz padol na 30 co je stale dost na to aby sa tazilo v plnej spokojnosti. Ak sa toto stane tak sa objavia karty na predaj ako to bolo aj pred tym, ked som si za 300€ kupil rocnu 1070ti co bola super cena a to ze sa na nej tazilo mi bolo ukradnute, zaruku este mala dasie dva roky.
- stav sa nezlepsi tak rychlo kym sa nepostavia nove tovarne co je odhad rok az dva. Cipy chybaju vsade, sa cudujem ze to niekto este nepripisal ockovaniu nanocipmi vo vakcinach ­( ach tie konspiracie­) Pocet cipov sa zvysuje vsade, vela ludi si chcelo len proste kupit grafiku na hry co si nekupili RTX2000 seriu, kedze ta bola draha a hovorilo sa ze RTX3000 bude o dost vykonnejsia a za lepsie ceny co sa aj stalo. Ked si zoberiete automobilovy priemysel, auta maju coraz viac pocitacov, zvysuje sa vyroba smart zariadeni pre domacnosti a kapacity vo vyrobe uz proste nestacia. K tomu pokles vyroby pre pandemiu a pod... vsak uz aj posrany mixer za chvilu bude mat wifi a pripojenie k netu. Stalo sa prislis vela okolnosti naraz a vyroba na to nebola pripravena. Nestava nam nic ine len cakat.
Odpovědět0  1
m2fizy (48) | 29.5.202115:56
Akosi mi nejde do hlavy preco sa pri nedostatku ­"grafik na hranie­" stale kazdy ­"ohana­" BTC ? ...

... ved tazba BTC je na kartach ­(grafickych­) nerentabilne uz asi 5 rokov.

Dokazete pochopit ze BTC s tymto nedostatkom nema nic spolocne ? alebo len opakujete ­"znamu pravdu­" niekoho z medii, ktory sa do toho samozrejme nevyzna ...

BTW je to to iste ako ­"vychvalovat­" nV za to ze obmedzila svoje karty ­(ktore sa aj tak breaknu, ako to bolo v prvom pripade­) na Ethereum ... Tak proste tazici prejdu na inu ­"vyhodnejsiu­" kryptomenu a bude ­"vymalovane­" ... potom moze nV robit toto svoje ­"fakeove­" obmedzenie tazby na dalsi ... a potom dalsiu ... atd. az kym si neuvedomi ze to nema vyznam ... a ze je potrebne urobit nieco ako urobilo AMD ­(a nechvali sa tym ze obmedzilo tazenie!­) a teda pouzit polovicnu kapacitu zbernice ... a je po probleme ­(ano tie karty su stale vyhodne na tazenie a ano stale su dostatocne vykonne na tazenie ... ale nie tak ako keby pouzivali 2x ­(dvojnasobne­) vacsiu zbernicu ako to bolo doteraz­).

Takze ak chcete reagovat na nieco o com nic neviete ... bud si nastudujte fakty alebo sa radsej nevyjadrujte ... lebo potom zo seba robite iba ­"vola­".

BTW cena 300€ za 1070ti bola prehnana ... ja som kupoval svoju 1080 za 230€ ­(leto 2019­) tiez bola rok pouzivana ­(nie na tazenie­) len na obcasne hranie.
Odpovědět1  1
HonzaIT (76) | 30.5.202113:42
Tak cena BTC a bullrun na BTC má hodně podstatného, když tomu nerozumíš, tak prosím neplácej blbosti.
Cena a vývoj BTC je vázaná na cenu ETH a to je ten pravý důvod proč se hromadně nakupují karty pro těžbu.

Navíc tyto nové omezovače už nejsou na stejné úrovni jako třeba i GTX 1080Ti :­) a ani jako u RTX 3060, kde si nVidia otestovala pouze ­"malou­" úpravu aby viděla, že musí přitvrdit.

Samozřejmě další problém je výroba, logistika, Corona atd. Zde se prostě všechno setkalo v jeden čas a výsledek vidíme.
Odpovědět0  0
m2fizy (48) | 30.5.202115:01
Ano mas pravdu v tom ze jednotlive kryptomeny su na seba naviazane ... asi rovnako ako je naviazana cena benzinu ­/ dieslu a cena barelu za ropu ... ­(vobec neberies do uvahy viac faktorov, ktore tu cenu ovplyvnuju­) ... ale samozrejme mozno tvoje ­"odborne reci­" zaposobia na niekoho kto sa do toho naozaj nevyzna ...

... takze este raz nezavadzaj ... cena BTC a ETH niesu na seba naviazane ­(resp su ale nie v takej miere ako to tu ty naznacujes­) ... to ze klesa jeden zrovna ked klesa druhy a naopak ­(ze jeden ide hore ked aj druhy­) nema vobec ziadnu, resp. minimalne navaznost. To mi chces tvrdit ze je na ceny BTC a ETH naviazane aj ­"spravanie­" forexu pripadne podobnych sluzieb ... ked prave teraz klesa ? ... paneboze ... rozmyslaj.

Ceny tychto komodit sa odvijaju od omnoho viac faktorov ako len od ceny jedneho od druheho ... co tak zakaz v cine ? ... co tak zaraz v izraeli ? ... chces dalej tvrdit ze toto niesu faktory ktore ovplyvnuju ceny ? ...

A zadalsie ... je super ze uz dopredu vies ­(este nV karty pomaly ani nevidala­) ze nV urobila ­"zasadnejsie­" obmedzenie tazby na novych kartach ako bolo ­"to povodne­" ... mas neaky zdroj ktory to potvrdzuje ? ... alebo je to len tvoj nazor a ty ktory tomu nerozumeju ­"ti prikuvuju­" ... daj fakty ? ... moj fakt je ten ze nV obmedzila ­"prve karty­" tak ako to urobila ... a dalo sa to obist hned niekolko sposobmi ­(nie len ovladace­) ...

... naviac neberies do uvahy faktor ze nV tvrdila ze sa bude jednat o karty ktore budu mat toto ­"poskodenie­" a obmedzenie vramci architektury a jadra ... no keby to tak bolo je asi jasne ze neaky ­"ovladac­" to asi tazko zmeni ... takze este raz ... ak mas zaujem sa ­"rozpravat­" o ozajstnych faktoch ... najskor si ich nastuduj ... pochop ako to funguje ... a potom sa tu mozes byt do ­"hrude­" ze ako to je.
Odpovědět1  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.