Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
5.11.2021, Jan Vítek, aktualita
Do jedné aktuality můžeme sdružit zprávy ze dvou samostatných, ale podobných soudků. Jednak tu máme titul God of War, jehož autoři si nechtějí vybírat mezi DLSS a FSR. A pak se podíváme na to, co se nám to děje u Intelu. 
Mirek55 (602) | 5.11.202113:26
Nemá smysl podpora takových šneků, teda pokud hra nepodporuje rozlišení 640x360.
Odpovědět2  2
danno (335) | 5.11.202112:17
Tak v mojom pripade tato strategia Sony vysla. Minuly rok som na PC hral Horizon Zero a teraz uz mam PS5 doma. Ono vlastne dnes ani v PC sfere obdobny graficky vykon za 500e nedostanete, takze vhodnejsi cas na taketo strategicke tahy asi nebol.
Odpovědět1  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.