reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia
5.11.2021, Jan Vítek, aktualita
Do jedné aktuality můžeme sdružit zprávy ze dvou samostatných, ale podobných soudků. Jednak tu máme titul God of War, jehož autoři si nechtějí vybírat mezi DLSS a FSR. A pak se podíváme na to, co se nám to děje u Intelu. 
Mirek55 (602) | 5.11.202113:26
Nemá smysl podpora takových šneků, teda pokud hra nepodporuje rozlišení 640x360.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(2)
danno (332) | 5.11.202112:17
Tak v mojom pripade tato strategia Sony vysla. Minuly rok som na PC hral Horizon Zero a teraz uz mam PS5 doma. Ono vlastne dnes ani v PC sfere obdobny graficky vykon za 500e nedostanete, takze vhodnejsi cas na taketo strategicke tahy asi nebol.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.