Google umožní inzerentům cílit reklamy podle vaší e-mailové adresy
29.9.2015, Milan Šurkala, aktualita

Společnost přišla s novou funkcí Customer Match, která umožní inzerentům cílit jejich reklamu přímo na vybrané e-mailové adresy. Díky tomu budou moci pomocí reklamních ploch Googlu lépe oslovit vybranou skupinu uživatelů.
Pro reklamní systémy je velmi důležité správně cílit reklamu tak, aby měla co největší účinek. Tedy aby zaujala toho, koho by zaujmout mohla a neobtěžovala svým tématem někoho, kdo se o danou věc vůbec nezajímá a není potenciálním zákazníkem. Proto společnost Google přišla s novou funkcí Customer Match. Ta využívá vašeho Google účtu a s ním spojenou e-mailovou adresu k lepšímu zacílení reklamy.

Nejde tedy o cílení na nové zákazníky, ale spíše na zákazníky stávající. Inzerent při zadávání kampaně může zadat balík e-mailových adres, kterým chce, aby se jeho reklama ukazovala. Může jít např. o zákazníky, kteří u něj už v minulosti něco nakoupili a nyní je chce oslovit nějakou novou nabídkou. V takovém případě cílí na skupinu, kterou už jednou jeho produkt zaujal.
Google k tomuto využije váš účet, tedy vás rozpozná, pokud jste přihlášení v prohlížeči pod účtem Google v prohlížeči nebo např. v Gmailu a YouTube. Pak se vám k videu v YouTube může zobrazovat právě cílená reklama od inzerenta, který vložil vaši e-mailovou adresu. Uvidíte tedy stále stejné množství reklam, jen nyní budou častěji cílené právě na vás inzerenty, kteří o vás ví.
Zdroj: blogspot.nl

Nejde tedy o cílení na nové zákazníky, ale spíše na zákazníky stávající. Inzerent při zadávání kampaně může zadat balík e-mailových adres, kterým chce, aby se jeho reklama ukazovala. Může jít např. o zákazníky, kteří u něj už v minulosti něco nakoupili a nyní je chce oslovit nějakou novou nabídkou. V takovém případě cílí na skupinu, kterou už jednou jeho produkt zaujal.
Google k tomuto využije váš účet, tedy vás rozpozná, pokud jste přihlášení v prohlížeči pod účtem Google v prohlížeči nebo např. v Gmailu a YouTube. Pak se vám k videu v YouTube může zobrazovat právě cílená reklama od inzerenta, který vložil vaši e-mailovou adresu. Uvidíte tedy stále stejné množství reklam, jen nyní budou častěji cílené právě na vás inzerenty, kteří o vás ví.
Zdroj: blogspot.nl