Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Hewlett-Packard spouští globální marketingovou kampaň

2.10.2007, Jan Vítek, aktualita
Hewlett-Packard spouští globální marketingovou kampaň
Společnost Hewlett-Packard spustila globální marketingovou kampaň s názvem "What do you have to say?" pro region EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika). Tato kampaň poslouží zákazníkům (a v důsledku samozřejmě i firmě) k tomu, aby se seznámili...
Společnost Hewlett-Packard spustila globální marketingovou kampaň s názvem "What do you have to say?" pro region EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika). Tato kampaň poslouží zákazníkům (a v důsledku samozřejmě i firmě) k tomu, aby se seznámili s novou technologií Print 2.0 - stane se tak prostřednictvím venkovních panelů, obchodů a internetu. Tváří celé akce se stala návrhářka Gwen Stefani.
O Print 2.0 jsme přinesli informace již zhruba před měsícem. Nyní se však otevřel nový webový portál, kde mohou lidé volně stahovat designy Gwen Stefani a tisknout si je jako pohlednice, CD obaly a vůbec cokoliv, co je napadne. Jedná se tedy o webovou službu pro vytváření tisknutelného obsahu. Dále HP plánuje rozšířit své webové služby o HP Print Studio, kde budou nabízeny šablony a návrhy pro pohlednice, hlavičkové papíry, vizitky, pozvánky a další.

"Lidé už nemusí spoléhat jen na to, co mají v PC. Místo toho využijí digitální zařízení k tvorbě a sdílení obsahu přes internet," řekla viceprezidentka pro marketing, divize IPG, HP EMEA Rebekah O´Flaherty. "Naším záměrem je inspirovat uživatele k novým myšlenkám a poskytnout jim nezbytné nástroje k tomu, aby si vytvořili, namixovali a publikovali svou vlastní jedinečnou tvorbu online."

Zdroj: HP