Zpět na článek

Diskuze: Historický most bude demontován kvůli luxusní superjachtě Jeffa Bezose

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
6. 2. 2022 23:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všichni řeší příčinu a následky
Ale nikdo se nevšiml takové nepatrné maličkosti. Vraťte se úplně na začátek.
Ta loděnice kde to stavějí, respektive projektant lodě musel vědět že bude problém s vyplutím na volné moře, přesto to začali stavět a do teď nikdo nepožádal město o rozebrání mostu.
To chce buď hodně velkou sebejistotu že úřady rozebrání mostu posvětí, nebo na tom úřadě sedí nastrčený uplacený člověk se kterým je to už předem domluvené

Akuh
Akuh
Level Level
7. 2. 2022 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 Podle rozhovoru který jsem níže linkoval s tiskovým mluvčím města se tohle (rozebrání části mostu kvůli lodi) děje jednou za pár let, takže ta velká sebedůvěra plyne z toho že to je do jisté míry rutinní záležitost a nikoho nenapadlo že z toho bude problém jen proto, že ta loď má v papírech jako majitele Bezose.

hl.hl
hl.hl
Level Level
6. 2. 2022 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

TVL, patnáctipatrový panelák na vodě. Jaké to bude mít emise?

Choakinek
Choakinek
Level Level
6. 2. 2022 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hl.hl Emise jsou určené pro plebs, státy vydržovaný mega korytář se emisemi nezabývá. Tak to je snad jasné, ne?

detrhomer
detrhomer
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
6. 2. 2022 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu proč je kolem toho takový humbuk. Ten most je jen ozdoba městam auta přes něj nejezdí, ty mají most vedle a Bezos si náklady s rozebráním a složením zaplatí, tudíž o nic nejde. Naopak díky němu tam má spousta lidí práci kteří se podílejí na stavbě té jeho lodi. Takže článek o hovně.

Choakinek
Choakinek
Level Level
6. 2. 2022 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@detrhomer Jasně, ovšem naopak díky státní moci tam spousta lidí práci nemá.

drqq
drqq
Level Level
7. 2. 2022 02:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Co to plácáte?
Jaký zájem má státní moc na tom, aby lidé neměli práci?

Choakinek
Choakinek
Level Level
7. 2. 2022 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Zájem v tom žádný není, ale samotná existence přebujelých států ničí pracovní místa.

Tomuto problému se věnuje celá řada knih.

Lidi si právě často myslí, že provoz přebujelého státu je bez nákladů. To samozřejmě v žádném případě. Část těchto nákladů se pak promítne do zániku pracovních míst anebo řada pracovních míst vůbec nevznikne.

Jeden dobrý příklad za všechny je např. zavírání různých podniků během covidu. Tím zanikla spousta pracovních míst.

Akuh
Akuh
Level Level
7. 2. 2022 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Já bych dodal že silný a velký stát podporuje spíš levice a levicoví politici mají incentivy pro to aby byla špatná zaměstnanost v soukromém sektoru, tím neříkám že se tím musí automaticky řídit, ale že tam ta motivace je.
Levicoví politici často dělají politiku pro chudší části populace, různé sociální podpory, dávky,... což vyžaduje velký stát a spoustu úředníků. Oproti tomu pravice se snaží spíš o opak, malí levný stát s tím želidé se o sebe musí starat a ne zodpovědnost nechat státu.
Z toho plyne že chudší vrstvy (stát se o ně postará) a zaměstnanci veřejného sektoru (stát je zaměstná aby se mohly starat o předchozí skupinu) spíše inklinují k podpoře levice. No a jak zvětšit chudší vrstvy? Vysokou nezaměstnaností, takže očividně vysoká míra nezaměstnanosti je v zájmu levicových politiků.

Shodou náhod velký stát a vysoká míra regulací zaměstnanost snižuje, takže se nemusí ani snažit a jen dělat to co slibují.

Choakinek
Choakinek
Level Level
5. 2. 2022 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak Bezos je elitní, státy vydržovaný mega korytář, takže kdyby se měla demontovat třeba polovina města, tak se to samozřejmě udělá!

Tech-boy.lukas
Tech-boy.lukas
Level Level
5. 2. 2022 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady ale vůbec nejde o to že Bezos má prachy, ale o to že aby mu město vlezlo hlouběji do prdele tak se odhodlalo k tomuto. (městu potažmo vedení města jde o prachy, které z toho kápnou)

mirek55
mirek55
Level Level
5. 2. 2022 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tech-boy.lukas Hlavně netuším, proč se ta zpráva objevila i tady. Nechodím sem, abych si četl novinkovské srajdy, ty si můžu číst jinde. Tady je to o IT.

thopter
thopter
Level Level
5. 2. 2022 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Souhlasím!

Akuh
Akuh
Level Level
6. 2. 2022 00:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tech-boy.lukas No podle CBS, kteří dělaly rozhovor z mluvčím starosty:
Města se ještě nikdo ještě neptal, tedy nebylo učiněno rozhodnutí.
Čas od času tudy lodě musejí proplout lodě co se tam nevejdou, takže podle mluvčího města se most jednou za pár let rozebere právě za tímto účelem.

https://www.cbsnews.com/news/jeff-bezos-yacht-rotterdam-koninginnebrug-bridge-netherlands-dismantle/

Jak to vidím, je to problém jen vinou toho že si zmagořelí levicoví aktivisti všimli té možnost že se to bude dělat kvůli této konkrétní lodi. Nevlastnit to bezos, nikdo si toho ani nevšimne.

wrah666
wrah666
Level Level
6. 2. 2022 01:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Nu, rozhodně si za to zaplatil. Nehledal jsem přesnou cenu jachty, ale jachtičky pracháčů obecně cenově začínají na pár miliardách kaček.

Choakinek
Choakinek
Level Level
6. 2. 2022 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Pobočky nějakého podniku nemohou vznikat tak, že se jejich vznik v zákulisí domluví se zkorumpovanou vládou.

Takhle se kapitalismus dělat nedá, takhle se dělá socialismus, tj. Bezos je socialista, pouze v socialismu neplní roli politika, ale "podnikatele", přesněji řečeno správce socialistického podniku.

V takovém případě je ta levicovost zmagořelých levicových aktivistů poněkud relativní.

"Města se ještě nikdo ještě neptal, tedy nebylo učiněno rozhodnutí."

Já se obávám, že názor města nikoho zajímat nebude. To se ovšem nedozvíme, protože město zkrátka poslušně řekne ANO.

Akuh
Akuh
Level Level
7. 2. 2022 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Není relativní. Nemáš totiž jediný druh levice, ale různé znepřátelené levicové tábory. Tedy to že bezos využívá státního socialismu nijak nemění to že tihle neradi že je to bezosova loď kvůli který se bude rozebírat.

Reklama
Reklama