HP vylepšuje systém zákaznické podpory
3.12.2008, Marek Štelčík, aktualita

Společnost Hewlett Packard oznámila vytvoření globální online zákaznické podpory komunitního charakteru. Tím chce reagovat na měnící se způsob chování uživatelů na internetu, kteří se více zapojují do komunitních projektů. V ideálním případě...
Společnost Hewlett Packard oznámila vytvoření globální online zákaznické podpory komunitního charakteru. Tím chce reagovat na měnící se způsob chování uživatelů na internetu, kteří se více zapojují do komunitních projektů. V ideálním případě by zákazníci měli jednodušeji a efektivněji zjistit odpovědi na jejich otázky. Společnost vycházela z průzkumu Forrester Research, podle kterého tři ze čtyř dospělých uživatelů internetu v USA používají nástroje komunitních serverů. Navíc sama společnost HP zaznamenala 18% meziroční nárůst využití online zákaznické podpory. HP tak inovovala globální peer-to-peer fórum technické podpory, které umožní členům sdílet informace a užitečné tipy.

Vylepšení se dočkala i stránka HP Customer Care, která má pomoci až 20 milionům návštěvníkům měsíčně řešit jejich problémy. Kromě toho společnost nabídne zákazníkům i online školení zdarma, příklady témat, které ve zprávě uvádí je pomoc s migrací na Windows Vista či nastavení bezpečného bezdrátového připojení. S tím souvisí i vystavení nových videí a návodů. Bližší informace k jednotlivým službám jsou k nalezení na webových stránkách společnosti.
Zdroj: TZ HP

Vylepšení se dočkala i stránka HP Customer Care, která má pomoci až 20 milionům návštěvníkům měsíčně řešit jejich problémy. Kromě toho společnost nabídne zákazníkům i online školení zdarma, příklady témat, které ve zprávě uvádí je pomoc s migrací na Windows Vista či nastavení bezpečného bezdrátového připojení. S tím souvisí i vystavení nových videí a návodů. Bližší informace k jednotlivým službám jsou k nalezení na webových stránkách společnosti.
Zdroj: TZ HP