reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
10.1.2018, Jan Vítek, aktualita
Pokud se dnešní VR headsety něčím nemohou chlubit, pak je to hrubý rastr, který se nám zjeví před očima. Rozlišení kolem Full HD na jedno oko je prostě málo a HTC si to uvědomuje, neboť přináší Vive Pro s podstatně zvýšeným rozlišením. 
drk22 (775) | 10.1.201810:38
Já bych řekl, že to co by mně hlavně vadilo není ani tak nízké rozlišení, jako to že člověk rozeznává mezery­/přechody mezi jednotlivými pixely....
Odpovědět0  0
Luk Skywalker (510) | 10.1.201811:57
To se snad tím vyšším rozlišením spraví, pokud jsem ten komentář dobře pochopil. Vyšší rozlišení = hladší rastr = nerozeznávám jednotlivé pixely.
Odpovědět0  0
DiXiE (252) | 10.1.201814:01
Vive jsem na hlave nemel, ale u PS VR kdyz se hodne snazim ­(a je i spravny obraz­), tak lze videt mezery mezi pixely, ne ze rozeznam pixel ale vidim i cerne cary mezi pixely.

Nastesti pri normalnim pouzivani to jde videt jen hodne spatne :­)

Skoda ze Vive Pro bude stat 30k ­(muj odhad­), to si asi jen tak nekoupim
Odpovědět0  0
dom324 (118) | 10.1.201819:18
Ty mezery mezi pixely jsou právě určeny rozlišením. Větší hustota pixelů = menší mezery. Já jsem měl Oculus Rift na hlavě jednou a to rozlišení je hrůza.
Pochybuju, že nasadí cenu 30k, tím by ho úplně zabili. Myslím, že se budou držet těch cca 20k.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.