Já bych řekl, že to co by mně hlavně vadilo není ani tak nízké rozlišení, jako to že člověk rozeznává mezery/přechody mezi jednotlivými pixely....
Odpovědět0 0
To se snad tím vyšším rozlišením spraví, pokud jsem ten komentář dobře pochopil. Vyšší rozlišení = hladší rastr = nerozeznávám jednotlivé pixely.
Odpovědět0 0
Vive jsem na hlave nemel, ale u PS VR kdyz se hodne snazim (a je i spravny obraz), tak lze videt mezery mezi pixely, ne ze rozeznam pixel ale vidim i cerne cary mezi pixely.
Nastesti pri normalnim pouzivani to jde videt jen hodne spatne :)
Skoda ze Vive Pro bude stat 30k (muj odhad), to si asi jen tak nekoupim
Odpovědět0 0
Ty mezery mezi pixely jsou právě určeny rozlišením. Větší hustota pixelů = menší mezery. Já jsem měl Oculus Rift na hlavě jednou a to rozlišení je hrůza.
Pochybuju, že nasadí cenu 30k, tím by ho úplně zabili. Myslím, že se budou držet těch cca 20k.
Odpovědět0 0